نسخه 17 آوریل 2023 ده پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته)


شلوغ ترین آ، هفته ای که در چند وقت اخیر داشته ام، با چندین کار و سفر، شکار تا حدی موفق (هم برای “کار” و هم برای “بازی”)، و بعداً تعمیر کفش های نه چندان زیبا (هر چیزی برای صرفه جویی در این موارد $$$ روز)، من آماده شروع یک هفته جدید، با ده پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL هستم! برای خواندن یا کلیک ،، رتبه‌بندی بر اساس انتخاب‌های کلیک شما، همانطور که در آمار داخلی این وبلاگ ثبت شده است، حرکت کنید…!

اگر از کاری که من برای وبلاگ و شبکه های اجتماعی #TOYSREVIL انجام می دهم لذت می برید، لطفاً از طریق:

>> buymeacoffee.com/TOYSREVIL
یا
>>> www.paypal.com (عمل:”toysrevil@ya،o.com“)

با تشکر از شما برای ملاحظات و حمایت شما!
اندی TOYSREVIL XOXO



برای ،ب اطلاعات بیشتر از >>> کلیک کنید شماره 10 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته) شامل یک نگاه اجمالی (های) در نسخه آینده از JPX ای، درشت، نمایش طلسم نمایشگاه ،اب بازی تایلند “،اب بازی NONG“عبور با سر ،میش”KWAII“…! که محو می شوند… خوشمزه – لذیذ!

#وبلاگ ،اب بازی: متوجه شدم که یک “بر،ب/بر،ب” برای انتشار کاراکتر درشت JPX X از “KWAII” در #TOYSREVIL-وبلاگ، قابل جستجو در اینجا: https://t.co/jMRh5lqABD#طراحی ،اب بازی#وینیل ،اب بازی#،اب بازی pic.twitter.com/qgBGH3gnhU

– toysrevil (@toysrevil) 17 آوریل 2023



برای ،ب اطلاعات بیشتر از >>> کلیک کنید شماره 9 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته) نمایانگر / نمایش نگاهی به “عامل اسپالکو” (به ع، آنی لیبوویتز)، با بازی کیت بلانشت برای فیلم جمجمه کریستالی “ایندیانا جونز 4” (با تصاویر بیشتر قابل مشاهده از طریق Vanity Fair)… و من دارم سر مجازی خود را می خارم. چرا این پست در ده نفر برتر است؟ یا شاید این کلیک های سرریز از تیزر تری، رسمی برای “ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت” آینده ….؟ برای پوشش اینجا را کلیک کنید از “ایندیانا جونز” در TOYSREVIL، از جمله فیلم و البته TOYS ….! در همین حال، در زیر تری، FULL (که من فقط در POPCORNX پست شده است برای)، به سلامتی.



برای ،ب اطلاعات بیشتر از >>> کلیک کنید شماره 8 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته) با این پست وبلاگ “2012” جدا از
پوشش وبلاگ من برای “METAL QEE PROJECT”، که شامل مصاحبه با دنیل پری، به علاوه کتاب آداب و رسوم منتشر شده، در ویدیوی صفحه تلنگر من که در بالا ارسال شده است…!



#،اب بازی بر #TOYSREVIL: https://t.co/rMWXAPZOPD@KIDROBOT X کوکا کولا #دون مجسمه رزین برای پیش سفارش باز شد.
جزئیات در پیوند با پست وبلاگ، به سلامتی.#کوکاکولا #کیدروبات#رزینتویی#وبلاگ ،اب بازی pic.twitter.com/QCDCJOgUJL

– toysrevil (@toysrevil) 15 آوریل 2023

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 7 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته) نمایش KIDROBOT X COCA-COLA DUNNY RESIN SCULPTURE قابل پیش سفارش اینجا … و متوجه شدم که مجموعه کوکاکولای خودم را در این وبلاگ نشان نداده ام (و این کار را قبل از اینکه آنها را ، کنم انجام خواهم داد :p) … از جمله مجموعه کارت های معاملاتی دستی…!



#،اب بازی بر #TOYSREVIL: https://t.co/LapOqcCqKx#،اب بازی گربه های عجیبنسخه منحصر به فرد Voodoo #میمون فضایی از Dalek SAT 4/15 ساعت 12 بعدازظهر EST در فروشگاه و در فروشگاه ارسال می‌کند https://t.co/nzhWzRPJbl.#طراحی ،اب بازی#وینیل ،اب بازی#وبلاگ ،اب بازی
(+) pic.twitter.com/eATxJO9Qbc

– toysrevil (@toysrevil) 12 آوریل 2023

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 6 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته) شامل ،اب بازی Stangecatنسخه انحصاری VOODOO SPACE MONKEY توسط دالک، با این بودن a قطعه تولید شده توسط ،اب بازی های UVD. چه ،ی؟ تو-دو! قابل ،ید اینجا… حالا این، من می خواهم… LOL



#،اب بازی: نگاهی دقیق تر به #سوار کامن-احساس کرد #SKULLRIDER از جانب #مس،ه ناشناس بر #TOYSREVIL: (به روز رس، از طریق @ARبه روز شد).#وبلاگ ،اب بازی pic.twitter.com/aLtg2ly8p7

– toysrevil (@toysrevil) 12 آوریل 2023

برای ،ب اطلاعات بیشتر از >>> کلیک کنید شماره 5 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته) جایی که من از نزدیک به آن نگاه می کنم تمس، ناشناس“SKULLRIDER” آینده (به غیر از، و دومین تجسم او “کار باید“سریال)، که اولین سفر آن را به صورت عمومی در نمایشگاه ،اب بازی تایلند 2023…!



برای ،ب اطلاعات بیشتر از >>> کلیک کنید شماره 4 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته) به نمایش گذاشتن نسخه زرد CLASSICBOT MINI از زم، که در inscapestudio.rocks به ،وان «خارج از انبار» فهرست شده است!

FYI: اولین 10 عدد برای اولین بار در دسترس قرار گرفت نمایشگاه ،اب بازی تایلند 2023، و بقیه آنلاین. همچنین فقط یک یادآوری است که این اندازه این شکل 6 اینچ است، و نه این عیار به اندازه کف دست…!



به یاد داشته باشید_شکوفه های_گی،-01

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 3 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته) شامل مجموعه “شکوفه های گی، را به خاطر بسپار” از از پیتر کاتو، با این صف از قطعات رزین تولید شده در “2012” منتشر شده است …. ،، اما دلم برای قطعات پیتر در صحنه تنگ شده است…! در ضمن برو به مجموعه شخصی من نگاه کن، و گیر دادن a TOYSREVIL-Exclusive Edition لاک پشت تتسوجین اینجا!



#TOYNEWS بر #TOYSREVIL: https://t.co/ejhpjVWdze

“Smoke & Bone GID” نسخه یک روز خوب داشته باشید از #MrKumKum ای، #ClutterStudios در پیش‌سفارش زمان‌بندی‌شده در حال حاضر https://t.co/EWtbm7Xcfm.#طراحی ،اب بازی#رزینتویی#وبلاگ ،اب بازی pic.twitter.com/iiNe3cq6qB

– toysrevil (@toysrevil) 13 آوریل 2023

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 2 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته) نمایش نسخه دوم انتشار آقای کوم کوممجسمه بی،ه رزین ساخته شده توسط “روز خوبی داشته باشید”. Clutter Studios در GLOW-IN-THE-DARK با شکوه، در حال حاضر برای پیش ،ید آنلاین در دسترس است اینجا.



#،اب بازی بر #TOYSREVIL: https://t.co/7t9s8jRvI4

“کوکا-اسکت شما می د،د” #رزینتویی از جانب @SketOne برای پیش‌سفارش باز می‌شود از ساعت 9 صبح به وقت PST در 4/14/23!

در دست اقدام #SketOne ویژگی های روشن #TOYSREVILBLOG: pic.twitter.com/0UwDtEyJMQ

– toysrevil (@toysrevil) 14 آوریل 2023

برای ،ب اطلاعات بیشتر از >>> کلیک کنید پست وبلاگ شماره 1 در TOYSREVIL (هفته گذشته) شامل “COCA-SKET UZI” از SKET-ONE، با این نوشابه مرگ بر دیابت با رزین خودکار اسلحه مرگ روبرو می شود که از زم، که برای پیش ،ید آنلاین باز شده است. اینجاPEW-PEW-SPEW!






منبع: http://toysrevil.blo،.com/2023/04/april-17-2023-edition-of-top-ten.html