مسابقه‌های چالش نهایی برای پیوستن به خط NBC با مهمانان مشهور و خودروهای سفارشی • کتاب اسباب‌بازی


نمایشگاه جدید تغییر ماشین در معروف ترین سازنده ماشین های ،اب بازی دایکاست در این ماه برگزار می شود. چرخ داغ: چالش نهایی اولین نمایش در 30 می در ساعت 10 شب به وقت شرقی.

سریال رقابتی از NBC با پخش فصل اول توسط راتلج وود (Rutledge Wood) برند نمادین Mattel را به صفحه تلویزیون می آورد.Top Gear US، The Floor Is Lava). اکنون NBC لیست مهمانان و رقبای مشهور در فصل اول 10 ،متی را منتشر کرده است. یک تری، رسمی نیز منتشر شده است که پیش نمایشی از قالب نمایش ارائه می دهد.

تری، محتوای Hot Wheels را برجسته می کند. | منبع: NBC YouTube

داوران مهمان مشهوری که در فصل اول حضور داشتند عبارتند از: آنتونی اندرسون، بیگ ای، تری کروس، سانگ کان، جی لنو و جوئل مک هیل. رقبای “superfan” که با طرح های سفارشی خودرو روبرو خواهند شد، از ایالت های مختلف در سراسر کشور، از تگزاس گرفته تا نیویورک آمده اند. هر ،مت دارای دو سوپر طرفدار خواهد بود که وارد «منطقه کروم» می‌شوند، جایی که با کمک یک تیم، طرح‌های ماشین خود را ایجاد می‌کنند. برنده اپیزود 25000 دلار و فرصتی برای رقابت در فینال دریافت خواهد کرد.

تد وو، رئیس جه، طراحی بخش وسایل نقلیه ماتل، به ،وان یک متخصص به پایان فصل خواهد پیوست. برنده نهایی 50000 دلار دریافت خواهد کرد و البته ساخت خودروی سفارشی آنها به ،وان یک خودروی رسمی Hot Wheels جاودانه خواهد شد.


منبع: http://toybook.com/،t-wheels-ultimate-challenge-release/