مجموعه پری دریایی کوچولو دیزنی متل، سرگرمی زیادی در زیر دریا ارائه می دهد


با مجموعه عروسک های جدید ماتل که از فیلم آینده دیزنی الهام گرفته شده است، کودکان می توانند حتی بیشتر در زیر دریا سرگرم شوند – به م،ای واقعی کلمه – پری دریایی کوچکمجموعه پری دریایی کوچولو دیزنی متل شامل عروسک‌های مد، فیگورها، مجموعه عروسک‌ها، مجموعه‌های بازی و موارد دیگر، به‌علاوه عروسک آریل پری دریایی کوچولو دیزنی است که اخیراً منتشر شده است.

بچه ها می توانند ریزه کاری ها را در مخفیگاه ویژه آریل جمع آوری و پنهان کنند. | منبع: ماتل

خط عروسک ها با ظاهر و لوازم جانبی نشان داده شده در فیلم بلند جدید طراحی شده است. این مجموعه شامل طیف گسترده ای از شخصیت ها از جمله شخصیت های مورد علاقه آشنا مانند شاهزاده اریک، شاه تریتون، دوستان دوست داشتنی سباستین و فلوندر، شش خواهر آریل، ونسا و البته اورسولا است که برای بازی در خشکی و آب من، است.

سبک آریل و شاهزاده اریک از فیلم آینده الهام گرفته شده است. | منبع: ماتل
بچه ها می توانند از تخیل خود برای اجرای صحنه های فیلم مورد علاقه خود استفاده کنند. | منبع: ماتل

به غیر از عروسک های مد فردی، مجموعه شامل مجموعه هایی برای الهام بخشیدن به داستان سرایی می شود – گروه بندی شخصیت ها و لوازم جانبی برای پخش صحنه های مختلف فیلم. به ،وان مثال، مجموعه آریل و پرنس اریک (29.99 دلار) شامل یک عروسک مد آریل با پاهایی است که بچه ها می توانند مکالمه (یا عدم وجود آن!) را زم، که آریل در خشکی است و سعی می کند به شاهزاده اریک کمک کند تا نام او را حدس بزند تصور کنند. از سوی دیگر، بسته نرم افزاری آریل، کینگ تریتون و اورسولا (59.99 دلار) شامل عروسک پری دریایی آریل با دم پری دریایی مشخصش است.

سایر موارد برجسته عبارتند از Storytime Stackers Ariel’s Grotto Playset (26.99 دلار)، جایی که هم آریل و هم بچه ها می توانند چیزهای مورد علاقه خود را پنهان کنند، عروسک مد آریل Sing & Dream (24.99 دلار)، که برای دوستداران موسیقی “Part of Your World” را می خواند، و عروسک مد آریل (26.99 دلار) که به طرز جادویی با فشار دادن گردنبند صدفی از انسان به پری دریایی تبدیل می شود.

مجموعه کامل پری دریایی کوچولو دیزنی متل هم اکنون در دسترس است ،ده فروشان را انتخاب کنید.


منبع: https://thetoyinsider.com/mattel-disney-the-little-mermaid/