مجموعه پارک هاموند ژوراسیک سی امین سالگرد Geosternbergia توسط Mattel – وبلاگ اسباب بازی دایناسور


من به شما گفتم که به زودی به پتروسارها باز خواهم گشت. من، EmperorDi،ot، این مجموعه هاموند پارک ژوراسیک را دریافت کردم ژئوسترنبرگیا در اوایل، و صادقانه بگویم، چیز زیادی نمی توانم در مورد آن بگویم، زیرا این یک ابزار مجدد از مجموعه Amber است. پترانودون، که در اینجا بررسی شده است. من فقط جلو می روم و آن را از سر راه برمی دارم: نظر من در مورد مجموعه کهربا پترانودون علیرغم بیان بهتر آن در مقایسه با پتروسارهایی که اخیراً بررسی کردم، بسیار کم است. چیزی در مورد استفاده Mattel از پیچ های ،تیکی وجود دارد که به دلیل ماندگاری کم و بافت وحشتناک آنها من را کاملاً ناامید می کند. ،تیک مورد استفاده در مجموعه Amber Pteranodon بال ها به مرور زمان سفت می شوند و به راحتی سوکت ها را جدا می کنند. فقط خیلی دوستش ندارم. HC ژئوسترنبرگیا شکل، بر اساس نام قبلی پترانودون همانطور که در دنیای گمشده: طراحی جه، شخصیت های پارک ژوراسیک به نظر می رسد، مشتاقانه توسط طرفداران و بازیگران، از جمله من، انتظار می رفت. اما آیا این یک پیشرفت نسبت به نسخه قبلی خود JPIII است یا فقط همان چیزی است که بدتر است؟ بیایید به قفس پرنده برگردیم.

من واقعاً سبک بسته بندی فیگورهای مجموعه کهربا و هاموند را دوست دارم. جعبه تمام سیاه فقط برای من می‌گوید “سبک” یا “لو،”. این ارقام یک پله بالاتر از نسخه های معمولی خود هستند و در بیش از یک مورد نشان می دهد. من نقاشی حیوان را در سمت چپ جعبه دوست دارم، و در پشت تصویری از حیوان برجسته وجود دارد، در این مورد Geosternbergia. هر جعبه همچنین دارای یک پاراگراف مختصر در مورد حیوان است و در اینجا چنین می‌خواند:

ژئوسترنبرگیا

در حالی که پترانودون ممکن است بر آسمان حکومت کند

جزیره سورنا، ژئوسترنبرگیا باعث می شود

یک ظاهر به یاد ماندنی پیش تولید

و طول بال های چشمگیر را با

گردن، منقار و تاج سر بلندتر.

درست است که پتروسار قبلاً به ،وان شناخته شده است Pteranodon، Geosternbergia قرار بود در اوج فیلم، هنگام فرار ردیاب دینو ظاهر شود. در صحنه، پتروزارها به هلیکوپترها حمله می‌،د، ایان یک گلایدر دریافت می‌کرد و این یک پایان باشکوه برای یک فیلم عجیب و غریب بود. من می گویم عجیب است زیرا تعداد زیادی از ،اصر با کتاب مایکل کریتون کاملا متفاوت است و بسیاری از ،اصر گفته شده در کتاب اصلی پارک ژوراسیک نشات گرفته اند. به طور معجزه آسایی، برخی از جنبه های صحنه شامل Pteranodon/Geosternbergia در پارک ژوراسیک III و دنیای ژوراسیک ظاهر می شد، بنابراین همه چیز از دست نرفته بود.

در مورد خود شکل، اندازه آن از نوک بال به نوک بال 14 اینچ و طول آن 7 اینچ است. این یک ابزار مجدد از مجموعه Amber است پترانودون، اما کوچکتر بال‌های ،تیکی شکل‌های متفاوتی دارند و گردن و سر متفاوتی دارند که به‌خوبی تصویر دنیای گمشده «Pteranodon» در پیش‌تولید و صفحه نمایش را نشان می‌دهد. بدن ، روشن، بال ها زرد ، با رگه های قهوه ای، و همچنین تاج و منقار است. ،مت بالای بدنه آبی است و رنگ ها روی این فیگور به زیبایی کنار هم قرار گرفته اند. می‌دانم که در مقدمه در پاراگراف مقدمه کمی این شکل را تحقیر کردم، زیرا این یک ابزار جدید است تا قالب خودش، اما Mattel در مورد پتروسارهایش، همانطور که در پست‌های قبلی توضیح دادم، گوشه‌های زیادی را بریده است.

همانطور که قبلاً اشاره کردم، من طرفدار قطعات ،تیکی ماتل نیستم که باعث ایجاد مشکلات زیادی برای کل،یونرها شده است. دم ،تیکی برای رپتورهای Amber Collection و دیلوفوزاروس از هم جدا می شوند و بال های مجموعه کهربا پترانودون نیز ش،ت می خورند. متأسفانه (یا خوشبختانه، بهتر است)، من نتوانستم از AC خود ع، بگیرم پترانودون چون قبل از اینکه این رقم را به دست بیاورم آن را روی سقف گذاشته بودم. بال های ،تیکی روی ژئوسترنبرگیا هر چند متفاوت هستند آنها بیشتر یک حس پ،تیکی نرم دارند و به مرور زمان خواهیم دید که دوام بیشتری دارد یا خیر. این شکل بسیار مفصل است، آرواره ها، گردن، مچ دست، شانه ها، پاها دارای مفاصل هستند و بال ها دارای سیمی هستند که از میان آن عبور می کند. من نمی‌خواستم بال‌ها را حرکت دهم تا آن را در وضعیت راه رفتن قرار دهم، از ترس تاب برداشتن بال‌ها، اما پس از این دیگر بازگشتی وجود نداشت. بالها اکنون به خاطر این بررسی تاب خورده اند. نگو بدت نمیکنم….

با این حال، نگویید که نمی توان آن را انجام داد. اینجاست ژئوسترنبرگیا در مقایسه با Singular Point Rodan کوچکتر و شکننده تر از SH Monsterarts، که دارای مفصل بندی عالی برای بدنی به سبک پتروسور است. اگر استودیوی Creative Beasts تصمیم بگیرد که فیگورهای پتروسور بسازد، امیدوارم بال‌های ،تیکی را کنار بگذارند و بال‌هایی مانند رودان به ما بدهند. ممکن است برخی به دلیل درزهای بسیار قابل مشاهده آن را دوست نداشته باشند، اما من می گویم که ظاهر خوبی دارد و ممکن است در یک شکل بزرگتر نیز دوام بیشتری داشته باشد. راه حل من برای این مشکل ساده است: پارچه ای کشدار با ،ت مفصلی در زیر. شاید پتروسارهای قدیمی کنر به دنبال چیزی بودند…

Amber Pteranodon بسیار بالا آویزان شده بود…

ممکن است برخی از شما در مورد اینکه چرا به این نام خوانده می شود گیج شده باشید ژئوسترنبرگیا به جای پترانودون. Pteranodon sternbergi مدتهاست که به ،وان زیرگونه از پترانودون همراه با P. longicepsو برخی معتقدند که به دلیل تاج عمودی آن و به دلیل اینکه زودتر از سال 85-88 می زیسته است، به اندازه کافی متفاوت است، در حالی که P. longiceps 81-80 میلیون سال زندگی کرد، بنابراین جنس خود را تضمین می کند. با این حال، بیشتر در نظر می گیرند ژئوسترنبرگیا بودن Pteranodon sternbergi به روز. از آنجایی که بحث هنوز به پایان نرسیده است، هر دو نام در بسته بندی از تاریخ تولید درست بوده اند.

یادم رفت بگم که این رقم همراه با پایه نیست، در حالی که AC پترانودون انجام داد. نمی توانم بگویم که آیا این رقم را توصیه می کنم یا خیر. مال من همراه با همه پتروسارهای دیگر به سقف می رود. اگر شما هم مثل من ارقام مجموعه هاموند را جمع آوری می کنید، پیشنهاد می کنم وقتی آن را دیدید آن را ب،ید، اما یکی از ارقام ضعیف تر در آن قیمت خاص است. اوه، و اگر می خواهید بال های شما برای همیشه در وضعیت خنثی باشد، بال ها را خم نکنید.


منبع: https://dinotoyblog.com/jur،ic-park-hammond-collection-30th-anniversary-geosternbergia-by-mattel/