مجموعه جدید جان برت تونی بچه ها را در 4 داستان محبوب غرق می کند


یک جوجه تیغی در فضا، یک گورکن عسلی، گروهی از حیوانات پشمالو آ،کا و سه ،س در برف چه وجه اشتراکی دارند؟ همه آنها در داستان های محبوب جانت برت بازی می کنند که بچه ها می توانند با جدیدترین چهره تونی به آنها گوش دهند!

جانت برت نویسنده و تصویرگر کتاب کودکان با مجموعه عظیمی از داستان ها، از جمله آثار اصلی و بازگویی داستان های شناخته شده است. اکنون، با استفاده از Tonies، بچه ها می توانند داستان های او را به روشی کاملاً جدید تجربه کنند. بچه‌ها می‌توانند شکل تونی خود را روی جعبه تونی‌با، (که جداگانه فروخته می‌شود) قرار دهند تا به آهنگ‌ها، داستان‌های صوتی و موارد دیگر گوش دهند، همگی بر اساس شخصیتی که بچه‌ها روی تونی‌با، می‌گذارند.

تونی جدید هجی جوجه تیغی را در حالی که برای یک ماجراجویی فضایی ، می کند، نشان می دهد. | منبع: تونیز

مجموعه تونی جان برت دارای یک جوجه تیغی شایان ستایش است که آماده است با لباس کامل فضانوردی خود به فضا برود. تونی از الهام گرفته شده است Hedgie Blasts Off!، یکی از چهار داستان صوتی همراه با شکل. بچه ها همچنین می توانند به نسخه های صوتی گوش کنند عزیزم، شیر عسل!; سه ،س برفی; و دنج.

که در Hedgie Blasts Off!، بچه‌ها می‌توانند در حالی که جوجه تیغی رویای خود را برای بازدید از فضا دنبال می‌کند، دنبال کنند. بچه ها همچنین همه چیز را در مورد همکاری باورن،ی بین گورکن های عسل و پرندگان راهنمای عسل در عزیزم، عزیزم، شیر!و آنها می توانند گروهی از حیوانات را دنبال کنند که به دنبال مک، گرم در زمستان آ،کا هستند دنج. اگر بچه ها عاشق افسانه هستند، سه ،س برفی بازگویی برفی از داستان ک،یک Goldilocks است. هر حیوان دوست کوچکی از داشتن این تونی در مجموعه خود خوشحال خواهد شد!

مجموعه جدید Jan Brett Tonie اکنون در وب سایت Tonies در دسترس است، با داستان هایی که برای کودکان 5 سال به بالا طراحی شده است. به کوچکترین عاشق کتاب در زندگی خود راهی جدید برای تجربه ماجراهای مورد علاقه خود بدهید!


تونی کالکشن جان برت

این جوجه تیغی فضایی تونی دارای چهار داستان مختلف جانت برت است: Hedgie Blasts Off!; عسل، عسل، شیر! دنج؛ و سه ،س برفی بچه ها می توانند برای شنیدن داستان های صوتی، شکل تونی را در بالای جعبه تونی (به طور جداگانه فروخته می شود) قرار دهند.





منبع: https://thetoyinsider.com/jan-brett-tonie-news/