مجسمه نیم تنه بیستمین سالگرد فلیک توسط کورس


درشت جشن دو دهه از ،اب بازی های هنری با نیم تنه بیستمین سالگرد فلیک. مجسمه سازی در سال 2003 توسط مارک لندور، این قطعه تا به حال منتشر نشده دارای چهره تراشی شده شخصیت الهام گرفته از اسکیت است که همه چیز را شروع کرد. این نسخه که برای اولین بار در DesignerCon 2022 به اشتراک گذاشته شد، تعهد و مشارکت Co، را در هنر ،اب‌بازی نشان می‌دهد.

طراحی OG که نزدیک به بیست سال دور از چشم بود، در سال 2023 در سه نسخه – دو نسخه وینیل و یکی دست ساز از چوب – زنده شد. درمان‌های وینیل Flake 20th Anniversary Bust شامل امضای Co، است درد درمان با طرح ک،یک سیاه و خا،تری که با پاشش خون زیر دهان و بازنده در رنگ آبی و صورتی زنده

از وینیل تولیدی گرفته تا مجسمه های چوبی مرتفع و دست ساز گردو نسخه زیبایی مواد طبیعی را به نمایش می گذارد. استفاده از چند بخش چوبی بافت متضادی ایجاد می کند که عمق شخصیت را نشان می دهد.

را نیم تنه بیستمین سالگرد فلیک ،اب‌بازی هنری وینیل (18 اینچی) در هر دو مدل موجود خواهد بود درد (نسخه 199، 396 دلار) و بازنده نسخه‌های (نسخه ۲۹۹، ۳۹۶ دلار) برای پیش‌سفارش در چهارشنبه (3.1) ساعت 7:59 صبح به وقت PST از جانب درشت. این گردو نسخه چوبی دست ساز (18 اینچ، نسخه 8، 8600 دلار) از طریق استعلام در دسترس است.




منبع: https://www.vinylpulse.com/2023/02/flake-20th-anniversary-bust-by-co،.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=flake-20th-anniversary-bust-by-co،