مالکیت در پادشاهی قارچ با انحصار نسخه فیلم برادران سوپر ماریو


Monopoly The Super Mario Bros. Movie Edition | منبع: Hasbro/The Toy Insider

واهو! شما هرگز دور مونوپولی را به این شکل بازی نکرده اید.

برای جمع آوری 200 سکه طلا در GO و شیرجه رفتن آماده شوید ه،رو بازی انحصار The Super Mario Bros. الهام گرفته از فیلم برادران سوپر ماریو، فیلم اکشن-کمدی نینتندو و ایلومینیشن که شخصیت های محبوب پادشاهی قارچ را به صفحه نمایش بزرگ می آورد، این محصول جدید به فرنچایز Monopoly بازیکنان را در حال ،ید ملک می بیند تا دنیای نمادین بازی را از خشم Bowser نجات دهند.

بازی Monopoly The Super Mario Bros. Movie Edition بازی من، برای بازیکنان 8 سال به بالا، قطعات بازی قدیمی کلاه مونوپولی را با شش شیء نمادین نشان داده شده در فیلم جایگزین می کند تا در اطراف صفحه حرکت کنند: یک Super Mushroom، ماریو کلاه، ماهیتابه وزغ، سطل Donkey Kong، چراغ قوه و تاج پرنسس هلو.

Monopoly The Super Mario Bros. Movie Edition تخته و قطعات بازی | منبع: Hasbro

مانند هر بازی مونوپولی، هدف جمع آوری بیشترین سکه و ،ید بیشترین دارایی است. بازیکنان می‌توانند مکان‌های اصلی Super Mario Bros مانند قلعه هلو، Mushroom Heights و Mushroom Forest را پیدا کنند. اما، مراقب باشید در نقطه “خشم مرورگر” فرود بیایید، در غیر این صورت پادشاه شیطان صفت کوپا سکه ها و دارایی های شما را می دزدد یا آنها را با بازیکنان دیگر تعویض می کند.

با 21.99 دلار، طرفداران ماریو و دوستداران مونوپولی می توانند آن را ،یداری کنند انحصار برد بازی Super Mario Bros. Movie Edition در هر ،ده فروش بزرگی از جمله آمازون، تارگت و والمارت. طرفداران همچنین می‌توانند با Bowser in نبرد لوله‌کش فوق‌العاده را ببینند فیلم برادران سوپر ماریو امروز در یک سینمای نزدیک شما! برای بررسی بیشتر ،اب بازی ها و بازی های Super Mario اینجا را کلیک کنید.


منبع: https://www.thetoyinsider.com/monopoly-the-super-mario-bros-movie-edition-release/