لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو | allescape

لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو | allescape

در این قسمت از معماها شما کتاب‌های متفاوتی را مشاهده می کنید که در نگاه اول شاید تنها یک کتاب قدیمی به نظر برسد؛ اما هر چقدر که دقیق‌تر شوید راز و رمزهایی را در آن مشاهد بهترین دکور اسکیپ روم می کنید. بازیکنای حرفه ای بلافاصله می تونن تشخیص بدن چی مرتبطه به معما و چی نامرتبطه. کارخانه سازنده توپ فوتبال حبابی فیلمها و تصاویر کارخانه سازنده توپ فوتبال حبابی ساخت و تست محصولات کارخانه سازنده توپ …

  • برای ذخیره‌سازی نوشته نیاز استوارد حساب کاربری خود شوید، اگر حساب کاربری نداریدثبت‌نام کنید.
  • در این اتاق فرار شما فقط با ترس‌های قدیمی و دلهره‌هایی که در سایر اتاق فرار ها تجربه کردید مواجه نیستید و با معنای جدیدی از اسکیپ روم مواجه می‌شوید.
  • این مجموعه دارای یک اتاق فرار تحت عنوان زار است که دارای تم ترسناک و دلهره است.
  • به طوری که در آن سال حدود ۵۰ اتاق فرار با سناریو‌های مختلف به وجود آمده بود.
  • در این بازی شرکت کنندگان باید معماهای مختلفی را حل می‌کردند.

اتاق فرار در تهران با بازی نجات شهر در عمارت تاریخی دبیرالملک (حوالی میدان بهارستان) در بهار 1395 آغاز شد. در طول سالیان گذشته اسکیپ روم دات آی آر شعب مختلفی در سطح شهر تهران افتتاح کرده است. البته در سال 1399 و بحران ویروس کووید متاسفانه بعضی از شعب مثل بلوار دریا، ستارخان و بهارستان تعطیل شدند. شعبه‌های مختلف عمدتا در مناطقی است که امکان استفاده از حمل‌و‌نقل عمومی فراهم بوده و از مناطق مختلف شهر تهران در دسترس باشد. اتاق فرارهای هر شعبه، متنوع است و سلایق مختلف می‌توانند از آن لذت ببرند. همچنین در هر شعبه فضای انتظار مناسب و امکان ارایه نوشیدنی قبل و پس از بازی فراهم شده.

تاریخچه اتاق فرار

درخواست راهنمایی به هیچ وجه جلوه بدی ندارد، چرا که راهنما جزئی از بازی است تا زمان زیادی را از دست ندهید. مخصوصا اگر تازه کار باشید احتمال برنده شدن در اتاق فرار بدون راهنمایی بسیار پایین است. توی بازی‌های اتاق فرار براساس اینکه اعضای تیم بتونند چیزایی که پیدا کردن رو با چه سرعتی به هم تطبیق بدن، برنده و بازنده مشخص می‌شه. چیزایی که پیدا می‌کنید می‌تونه یه کد، یه کلید یا الگویی باشه که در جاهای مختلف به یک شکل ظاهر می‌شن. اون وقت باید روی هر چند تا قفلی که توی اتاق هست به طور جداگانه کار کنید.

۱. اتاق فرار جنون زندان

این کار باعث میشه کسی در مورد عملکرد اون اشیا دچار سوء تفاهم نشه. هر چقدر منظم‌تر باشید، کمتر گیج می‌شید و کمتر اشتباه می‌کنید. نسل جدید اسکیپ روم ها، پازل ها و معماهای جالب تر و خلاقانه تری دارن. این روزها دیگه خیلی از اتاق ها به صورت موازی و غیرخطی طراحی میشن.

مسابقه راز سیب الگو گرفته از مسابقه The Crystal Maze بود که در آن زمان یکی از معروف ترین مسابقات سبک اسکیپ روم در جهان به شمار میرفت. در سال 1395، مجموعه اسکیپ روم در تهران به وجود آمد و اولین اتاق فرار ایران و تهران با نام اتاق فرار نجات افتتاح شد. آخرین نفر، دومین بازی مجموعه دژاوو با تم دلهره‌آور است که ۹۰ درصد درجه سختی و ۸۰ درصد درجه ترس دارد. این بازی از بزرگ‌ترین بازی‌های حال حاضر کشور است که با فضاسازی خاصی طراحی شده است.