قیمت فنس توری + قیمت توری حصاری آهن آنلاین | fouladgostar

قیمت فنس توری + قیمت توری حصاری آهن آنلاین | fouladgostar

به طور مثال برای مرغداری ها، حصارکشی زمین‌های نگهداری اسب، گاو، گوسفند صنایع مفتولی فولاد گستر و… می‌توان از آن استفاده کرد. این محصول که با نام فنس شناخته می‌شود، کاربرد زیادی در خصوص حصارکشی زمین، باغ، ساختمان و… دارد. این محصول پرکاربردترین توری به منظور حصارکشی در اطراف زمین‌ها و محوطه‌ها است. •موارد کاربرد فنس در حصارکشی دور باغ ، ملک خصوصی ، زمین های ورزشی ، حفاظ ساختمان جهت حفاظت از سقوط کارگران هنگام عملیات های ساختمانی ، قفس برای حیوانات فرودگاه ها ، مراکز نظامی ، مراکز صنعتی ، راه آهن ، استخر  و اماکن امنیتی و… می باشد  . تجهیز صنعت خرید و فروش انواع آهن آلات ساختمانی از قبیل تیرآهن و هاش،ورق،نبشی،ناودانی،میلگرد،مش و رابیتس،چهارپهلو،ریل، پروفیل،قوطی،با متریال فولادی، استنلس استیل، آلومنیمی،مسی و آلیاژی و ….. فنس آهنی اولین بار در اروپا تولید شد و به مرور زمان استفاده از این نوع حصار رونق بسیار زیادی پیدا کرد.

  • مرکزآهن لیست قیمت انواع فنس را به صورت روزانه را در سایت، اپلیکیشن و شبکه های اجتماعی مرکزآهن منتشر میکند.
  • اما در روش اتوماتیک تمامی این مراحل توسط دستگاه های کارخانه ای بزرگ انجام می‌ شود.
  • از آن‌جایی که در تولید این محصول از مفتول گالوانیزه و ضدزنگ استفاده می‌شود، در نتیجه همین مسئله سبب بروز مزایای زیادی می‌گردد.
  • فلز روی موجب می‌گردد تا این توری‌ها در برابر رطوبت و عوامل محیطی تا ۵۰ سال دوام داشته باشند.
  • در ادامه قصد داریم تا به توضیح مختصری از ویژگی های هر یک بپردازیم.

سایت را مورد ارزیابی قرار دهید و براساس نیاز خود بهترین فروشنده را انتخاب کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. این محصول به سبب ویژگی‌های منحصر به فرد و مقاومت بالایی که دارد، در بسیاری از مناطق مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله اصلی‌ترین کاربرد توری حصاری می‌توان به استفاده در حوزه امنیتی اشاره کرد.

مزیت‌های روش مفتول گالوانیزه:

همچنین می‌توانید با انتخاب محصول مناسب نسبت به بهینه‌کردن هزینه و قیمت توری حصاری نیز اقدام نمایید. از این‌رو لازم دانستیم تا نکات مربوط به هر یک از اجناس آن را با شما در میان بگذاریم. علاوه بر این شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان فروش ما در مجموعه آهن تخفیف برای کسب اطلاعات بیشتر نیز اقدام کنید. همچنین نوع توری مناسب برای شرایط کاربری خود را نیز از زبان مشاورین ما بشنوید. شما مشتریان گرامی می‌توانید مش حصاری را در ابعاد و ضخامت مختلف در چشمه های متنوع سفارش دهید.

توری حصاری گالوانیزه با روکش pvc

کارشناسان ما در اسرع وقت پیش فاکتور را برای شما ارسال کرده و راهنمایی لازم را به شما ارائه می‌دهند. در روش دوم تولید با مفتول گالوانیزه گرم صورت می‌گیرد که کیفیت آن بستگی به کارخانه تولید مفتول گالوانیزه دارد. این مدل از توری‌ها به دلیل گالوانیزه شدن به راحتی شکل می‌گیرند و استفاده از عنصر روی در تولید آن‌ها که به عنوان پوشش محافظ استفاده شده است موجب می‌شود که این توری تا ۵۰ سال بدون زنگ زدگی و اکسیده شدن سالم باقی بماند. مقرون به صرفه‌تر بودن این محصول نسبت به دیوارکشی سبب محبوبیت آن و استفاده در اماکن‌ مختلفی مانند زمین‌های کشاورزی، مکان‌های صنعتی و نظامی، باغ و باغچه شده است.

توری حصاری یا فنس حصاری و باغی چیست ؟

همچنین برای ساخت قفس‌های حیوانات نیز از توری حصاری استفاده می‌شود. ضخامت مفتول از ۲ میلی‌متر تا ۴ میلی‌متر می‌باشد که توسط دستگاه تمام اتوماتیک تولید می‌شوند. سایز این قالب‌ها متفاوت است و در نهایت باعث تفاوت سایز توری می‌شود. پس از پیچیده شدن به دور قالب، مفتول‌ها به شکل رج به رج، مانند بافت قالی لا به لای هم بافته می‌‌شوند. سپس یک فرد این توری را به شکل رول درآورده و بسته‌بندی می‌‌کند. ثامن حدید بزرگترین تامین کننده آهن آلات، از جمله قیمت میلگرد، تیرآهن، لوله، ورق، نبشی ناودانی، قوطی پروفیل و شمش فولادی می باشد.