فشار دادن «شروع» در سال 2023 برای تجارت اسباب بازی • کتاب اسباب بازی


ما به طور رسمی دکمه شروع را در سال 2023 فشار می دهیم. | منبع: stock.adobe.com

سال نو مبارک!

می‌دانم، می‌دانم – 9 ژانویه است، اما برای بسیاری از دوستان و همکاران، این هفته اولین هفته کاری رسمی و کامل سال 2023 است. تیم ما در Adventure Media & Events در 2 ژانویه وارد زمین شد، بنابراین ما قبلاً یک هفته کامل ثبت نام کرده‌ام و در برخی موارد، منتظر بوده‌ام تا افراد دیگر به نتیجه برسند.

،ب و کار بازی هرگز متوقف نمی شود و هفته گذشته اخباری ارزشمند از LEGO، Mattel، Schleich، The Loyal Subjects، Arcade1Up، WowWee، Super Impulse و غیره به ارمغان آورد. علاوه بر این، فصل ادغام و اکتساب (M&A) است و Moose Toys یک تیم کامل را برای توسعه تجارت خود از طریق M&A گرد هم آورده است در حالی که Enesco اولین شرکتی است که در سال جاری غرق شد. منتظر اخبار M&A بیشتر در این هفته در The Toy Book باشید.

به طور کلی، ما نه روز از سال جدید می گذریم و در حال حاضر از نظر فضای ،ب و کار کلی، شاید نسبت به سال گذشته کمی کمتر پرتلاطم است.

پس از مق، با همه‌گیری کووید-19 در سه سال گذشته، به نظر می‌رسد که صنعت ،اب‌بازی برای سال 2023 در حال فروپاشی است و اکنون که ارقام بسیار ناهنجار سال‌های 2020 و 2021 پشت سر ما مانده‌اند. با این حال، COVID-19 همچنان یک نگر، است زیرا این بیماری همچنان در حال تکامل است. حتی پاییز گذشته پس از بازگشت از پیش‌نمایش انجمن ،اب‌بازی‌ها در سال 2023 و بازار تعطیلات 2022 در دا،، مرا گرفتار کرد. خیلی بد بود.

اکنون، بار دیگر در مورد موج جدیدی از عفونت ها در چین می شنویم.

نمایشگاه ،اب‌بازی‌ها و بازی‌های هنگ کنگ HKTDC امروز افتتاح می‌شود و دوست ما، The Toy Guy Chris Byrne، در زمین است تا جدیدترین ،اب‌بازی‌ها و بازی‌ها را بررسی کند، زیرا نمایش برای اولین بار از سال 2020 بازمی‌گردد. پیش‌نمایش نمایش او را درست ببینید. اینجا و به دنبال گزارشی عمیق در شماره ماه آینده بگردید کتاب ،اب بازی.

با خارج شدن CES، نمایشگاه ،اب بازی لندن و نمایشگاه ،اب بازی در کنار PLAY USA از NY NOW، ToyFest، ASTRA Toy Boat، و The Play Date (ارائه شده توسط The Toy Book، The Toy Insider، و The Toy Association) در افق خودنمایی می کنند. شکی نیست که صنعت آماده است تا سال جدید را دوباره به هم متصل کند و تیم ما در اینجا در کتاب ،اب بازی آماده آن است!

کتاب ،اب بازی بزرگ در راه است

در حالی که نمایشگاه ،اب بازی به طور رسمی به سپتامبر امسال منتقل می شود، ما سی و نهمین جلد خود را با کتاب ،اب بازی بزرگ. در حالی که مهلت سرمقاله به پایان رسیده است، اکنون زمان آن است که تبلیغات خود را در آنچه که به طور سنتی مهم ترین و پرخواننده ترین شماره سال ما بوده است رزرو کنید – شماره ای که مدیران صنعت در ماه های آینده روی میز و مرجع خود نگه می دارند. اگر علاقه مند به تبلیغات در کتاب ،اب بازی هستید، لطفاً با جکی بریر یا جیمز دوین (JD) در اسرع وقت تماس بگیرید تا جایگاه خود را تضمین کنید.

ما همچنین در حال کار بر روی شماره‌های آینده هستیم، بنابراین حتماً تقویم سرمقاله 2023 ما را برای جزئیات بیشتر در مورد آنچه که برای سال آینده آماده می‌کنیم بررسی کنید. اگر کتاب ،اب‌بازی را دریافت نمی‌کنید، امروز با اشتراک در #نبض بازی بم،د!

رامبلینگ های ،ده فروشی

درست قبل از تعطیلات، نگر،‌های واقعی در مورد سطح موجودی در ،ده‌فروشی – به‌ویژه در کانال انبوه – وجود داشت، زیرا نگر،‌های تورمی و مسائل آب‌وهوایی بر فروش تأثیر گذاشت. سپس اتفاقی افتاد: یک قلاب بزرگ به مکان‌های خاصی برخورد کرد و قفسه‌ها پاک شدند.

شاخص‌های قبلی حاکی از فروش قوی Target در بخش انبوه است، در حالی که سایر بازیکنان، از جمله Walmart و Meijer، سطوح موجودی بالایی را در برخی مکان‌ها حتی در سال جدید نشان می‌دهند. با این حال، بسیاری از مخاطبین ما در فضای ،ده‌فروشی ،اب‌بازی تخصصی گزارش می‌دهند که سال 2022 سال بسیار خوبی بود. به دنبال برخی از داده‌های افشا شده در هفته‌های آینده باشید تا ببینید واقعاً این صنعت در سال گذشته چگونه عمل کرده است.

در حالی که مطمئناً برخی از موفقیت‌ها برای جشن گرفتن وجود دارد، چند زمینه نگر، در بخش ،ده‌فروشی وجود دارد که ممکن است بر برخی از تامین‌کنندگان صنعت ،اب‌بازی تأثیر بگذارد.

همانطور که هفته گذشته گزارش شد، مارپیچ ادامه دار Bed Bath & Beyond، از جمله Buy Buy Baby، می تواند هر لحظه منجر به تشکیل پرونده ورش،تگی شود. انجمن ،اب بازی. این شرکت در حال حاضر در حال ،وج از بسیاری از بازارهای بزرگ است، و بازدید از نزدیکترین فروشگاه من در هفته گذشته چیزی جز ضایعات در میان بنرهای “روزهای پای،” در حالی که ،ده فروش آماده می شود تا مغازه را ببندد، نشان نداد.

در یادداشتی مشابه، گزارش شده است آن پارتی سیتی که قبلا مفهوم کوتاه مدت Toy City را در ت، برای تصاحب سهم بازار از دست رفته Toys “R” Us در سال 2018 راه اندازی کرده بود، در حال بررسی پرونده ورش،تگی است. در حالی که این شرکت بازیگر اصلی در فضای ،اب‌بازی نیست، مجموعه‌ای از ،اب‌بازی‌ها و بازی‌های قابل هدیه را در ا،ر فروشگاه‌های خود نگه می‌دارد.

در نهایت، آیا شایعه بازگشت فروشگاه های Ames در سال 2023 را شنیده اید؟ من معتقدم این یک فریب بسیار غیرعادی است.

یک پست مرموز در یک وب‌سایت که سال‌ها مرده بود، توانست نظر چند رسانه‌ای به طور کلی با این داستان را جلب کند. تا کنون، هیچ اطلاعات موثقی وجود ندارد که من را به این باور برساند که این داستان چیزی بیش از یک نیرنگ است، اگرچه یک سوال بزرگ وجود دارد که چرا؟

اسنوپس پرونده ای باز کرده است در مورد اینکه چرا ،ی سعی می کند یک برند ،ده فروشی منطقه ای و مرده را احیا کند که تلاش کرد و ش،ت خورد دو برابر برای گسترش به حالت های اضافی. ایمز در سال 2002 تبخیر شد، اما همانطور که در گذشته دیده‌ایم، برخی از “مارک‌های زامبی” (مونتگومری وارد، سیتی سیتی و غیره) موفق می‌شوند با هم ،یب شوند. ایمز فقط یک سر ،اش است و حس Spidey من آن را نمی‌،د. این یک حفره عجیب ،گوش است که با عبور از چندین وب سایت تازه ثبت شده، شرکت های مرموز، مدیران بدون چهره و حساب های توییتر مرتبط با حق امتیاز، به سمت پایین حرکت کنید. اما، ایمز در آن روز یک بخش ،اب بازی داشت، و شاید همه اینها درست باشد. در غیر این صورت، اول آوریل چندان دور نیست.

شاید زمان آن رسیده است پسران هاردی و مورد عجیب رستاخیز ،ده فروشی منطقه ای.

تا دفعه بعد!


منبع: http://toybook.com/pressing-s،-on-2023-toy-business/