فروشگاه اسباب بازی بالون قرمز 30 سالگی خود را با حضور پدربزرگ بک جشن می گیرد


فروشگاه ،اب بازی بالون قرمز امسال 30 ساله می شود.

،ده فروش ،اب بازی با یک رویداد فروش از 13 تا 15 ژوئیه در شش تا از هفت مکان فعلی خود در یوتا جشن خواهد گرفت. به ،وان بخشی از این جشن نقطه عطف، بنیانگذار بازی‌های پدربزرگ بک، خود پدربزرگ بک، ظاهر ویژه‌ای برای مصاحبه‌های رسانه‌ای و امضای بازی‌ها برای شرکت‌کنندگان در مکان سندی در یوتا در ۱۴ ژوئیه خواهد داشت.

یامیل کاستیلو، رئیس فروشگاه ،اب‌بازی بالن قرمز، می‌گوید: «برای سه دهه، فروشگاه ،اب‌بازی بالون قرمز به ارائه ،اب‌بازی‌هایی به کودکان اختصاص داده شده است که نه تنها سرگرم‌کننده، بلکه آموزش نیز هستند. تعهد ما به پرورش رشد فکری و خلاقیت از طریق بازی به ما این امکان را داده است که حتی در عصری که تحت سلطه غول‌های تجارت الکترونیک است، پیشرفت کنیم.

فروشگاه ،اب بازی بالون قرمز به زودی هشتمین مکان خود را افتتاح خواهد کرد. | منبع: فروشگاه ،اب بازی بالون قرمز

نکته برجسته جشن سالگرد حضور پدربزرگ بک در محل سندی خواهد بود. این اسطوره بازی به دلیل ایجاد بازی‌های جذابی که خانواده‌ها را از طریق خنده و رقابت دوستانه گرد هم می‌آورد، شناخته می‌شود، زیرا نوه‌های خودش به اندازه کافی جوان بودند تا با او بازی کنند.

“[Grandpa Beck’s] کاستیلو می گوید، اشتیاق برای ایجاد تجربیات به یاد ماندنی خانوادگی کاملاً با مأموریت ما برای توانمندسازی والدین و پرورش کنجکاوی فرزندانشان از طریق بازی همخو، دارد.

علاوه بر جشن 30 سالگی در تجارت، فروشگاه ،اب بازی رد بادکنک همچنین از افتتاح هشتمین مکان خود در ماه آینده خبر داده است.


منبع: https://toybook.com/the-red-balloon-toy-store-30th-anniversary/