عشق توله سگ را با کوله پشتی دامپزشک حیوان خانگی مینی ماوس جونیور دیزنی احساس کنید


به لطف کوله پشتی دامپزشک حیوان خانگی مینی ماوس جونیور دیزنی، با روزهای سگ خداحافظی کنید و به تفریحات حرفه ای سلام کنید!

این مجموعه ،اب‌بازی هشت تکه از Just Play به بچه‌ها این شانس را می‌دهد که یکی از محبوب‌ترین مشاغل رویایی دوران کودکی را امتحان کنند و دامپزشک ، پاف، بهترین دوست Minnie Mouse شوند. توله سگ مخمل دار 11 اینچی با رنگ یاسی پاستلی دلپذیر با پاپیون صورتی بزرگ و ، بسیار نرم عرضه می شود. ، پاف درست در داخل کوله پشتی صورتی درخشان در کنار چندین لوازم جانبی قرار می گیرد که رویاهای دامپزشک کودک شما را محقق می کند!

لوازم جانبی این کیف شامل یک کاف بانداژی که درست روی پای ، پاف قرار می گیرد، یک گوشی پزشکی به شکل مینی ماوس، یک اتوسکوپ قلبی شکل برای نگاه ، به گوش های ، پاف، یک دماسنج، یک بطری و یک سرنگ بازی است.

، پاف دارای چندین ویژگی است که تجربه دامپزشک را برای کودکان واقعی تر می کند. هنگامی که ، پاف به مراقبت پزشکی نیاز دارد، بینی او چشمک می زند. وقتی بچه ها از گوشی پزشکی صورتی داغ استفاده می کنند، در واقع می توانند ضربان قلب ، پاف را بشنوند، و اگر بچه ها پنجه او را فشار دهند، ، پاف صدای توله سگ می دهد و چند صدای مینی ماوس را می نوازد. .

مجموعه کوله پشتی تعاملی یک فرصت عالی برای کودکان است تا با حیوانات ارتباط برقرار کنند و با آنها همدلی کنند. ممکن است اولین قدم خوبی برای رسیدن به یک حیوان خانگی زنده باشد، یا ممکن است به جای یک حیوان خانگی کافی باشد. این همچنین مقدمه ای عالی برای حرفه ای است که بسیاری از بچه ها به آن دست می زنند.

یکی از امتیازات غیرمنتظره این مجموعه، سرنگ ،اب بازی است. شات‌ها برای بسیاری از بچه‌ها (بزرگ‌سالان نیز) منبع اضطراب هستند، و عمل تظاهر به تجویز ، پفک تقویت‌کننده ممکن است بچه‌ها را با این تمرین آشنا کرده و برخی از ترس‌های همراه را کاهش دهد.

کوله پشتی سرخابی دارای بسته شدن نوار ،ب، بند های قابل تنظیم، و طراحی درخشان با نقطه و پنجه است که خود کیف را به یک وسیله سرگرم کننده برای هر روز مدرسه تبدیل می کند. این واقعیت که بچه‌ها می‌توانند این مجموعه را به سرعت و کارآمد بسته‌بندی کنند، آن را به یک ،اب‌بازی کامل در حال حرکت تبدیل می‌کند، از روزهای بازی در خانه تا روزهایی که در پارک هستند.

کوله پشتی Disney Junior Minnie Mouse Pet Vet برای کودکان 3 سال به بالا توصیه می شود و برای کودکان چندین سال بزرگتر نیز کار خواهد کرد. در 29.99 دلار، توله سگ در قیمت قابل دسترس است و برای یک شریک بازی طول، مدت برای دامپزشکان مشتاق و بچه های حیوانات دوست به طور ی،ان معامله خوبی است.


مجموعه کوله پشتی MINNIE MOUS ON-THE-GO PET VET

این مجموعه هشت تکه دارای یک حیوان پرشده ، پف تعاملی 11 اینچی و یک کوله پشتی مد پر زرق و برق با تمام ابزارهایی است که بچه ها برای بازی دامپزشکی نیاز دارند. بچه ها می توانند پنجه ، پاف را فشار دهند تا چراغ ها، صداهای توله سگ و عبارات مینی ماوس را فعال کنند. بینی ، پاف زم، که برای احساس بهتر نیاز به کمک دارد روشن می شود و بچه ها می توانند…





منبع: https://thetoyinsider.com/disney-junior-minnie-mouse-pet-vet-backpack-review/