عروسک دخترانه تنوع فوق العاده زیاد + کیفیت عالی- نی نی چی

آیا تا به حال دیده اید که عروسک ناز شما در کارخانه چگونه ساخته می شود؟ با انجام بازی Doll Factory خواهید دید که عروسک شما چگونه آماده می شود و چه چیزهایی در کارخانه اعمال می شود تا عروسک شما زیبا شود. علاوه بر این، در اینجا آرایش واقعی کارخانه ای و همچنین لباس پوشیدن عروسک را تجربه خواهید کرد. این دسته از محصولات تنوع بسیار زیادی دارد و در رنگ و اندازه های مختلفی تولید میشوند. زیرا دختران دوست دارند عروسکی شبیه به خود داشته‌ باشند تا سریعتر باهاش ارتباط برقرار کنند.

اونو بخوابونید تا یه چرت کوتاه بزنه.عروسک 30 سانتی متری با شیشه شیر،گارشو که کوچولوها میتونن با استفاده از این وسایل از عروسک نوزاد مراقبت کنن و لذت ببرن.مناسب گروه سنی 18 ماه. عروسک بیبی آلایو به کمک شما نیاز دارد بهش کمک کنین تا با قلم جادوییش نقاشی کنه.همراه این عروسک 30سانتی متری شیشه شیر، شونه و.. است که کوچولوها میتونن با استفاده از این وسایل از عروسک قشنگشون مراقبت کنن و لذت ببرن.مناسب گروه سنی 3 سال.

  • انواع شخصیت‌های کارتونی از میکی موس و السا گرفته تا عروسک‌های حیوانات مثل خرس، خرگوش، جوجه و… می‌تواند همبازی دختربچه شیرین‌تان شود.
  • در زیر به بررسی برخی از قواعد ضروری انتخاب یک عروسک دخترانه می پردازیم.
  • مجموعه کامل یک خانه به کودک شما کمک می‌کند تا مهارت‌های اجتماعی را رشد دهد.
  • این عروسک ها که امروزه با تنوع بسیار زیاد و با کیفیت بسیار بالایی ارائه می شود مورد توجه تمامی دخترها با هر گروه سنی ای قرار گرفته است .

و انواععروسک دخترونه بزرگ و کوچک را در پیکوتویز با بهترین قیمت میتوانید پیدا کنید. این عروسک‌ دخترانه کلکسیونی از جنس پلاستیک سفت و سخت ساخته شده‌اند و بین سال‌های 1940 تا 1950 بسیار محبوب شدند. فیگور حیوانات گزینه مناسب برای شناخت حیوانات، صدای مختلف آنها، محل زندگی و فایده آن‌ها در طبیعت می باشد. شناخت حیوانات با استفاده از این نوع فیگور و عروسک‌ها مثل فیگور حیوانات باغ وحش و دایناسور می‌تواند به کودک شما کمک کند.

عروسک باربی دامپزشک کدba101

کودکان الخصوص دختر بچه ها علاقه ی فراوانی به تقلید کارهای مادر خود دارند . با عروسک‌های Sparkle Girlz مثل یونیکورن، فرشته‌های مهربون، پری دریایی و کلی دوست دیگه دنیای رویایی خودتون رو با کلی داستان جادویی بسازید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی نی نی بازار فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. امروزه در علم روانشناسی نوین بسیاری از روش‌های درمانی برای کودکان با استفاده از عروسک‌ها انجام می‌شود. به طور مثال برای درمان درونگرایی یا درمان کودکانی که دچار تروما هستند از عروسک ها استفاده می‌شود. عروسک‌های باربی مورد علاقه بسیاری از نسل‌ها و کلکسیونرها هستند، زیرا طرح‌ها و تم‌های متنوعی دارند.

علاقه کودکان مخصوصا دختربچه‌ها به اسباب بازی‌ها ریشه در روحیه کنجکاوی و احساسات انسانی کودک دارد. کودکان با مرور زمان تلاش می‌کنند تا رفتار بزرگترها را الگوبرداری کره و بر روی عروسک‌هایشان اجرا کنند. به طور مثال دختر بچه‌ها مثل یک مادر از عروسک دخترانه خود مراقبت میکنند و با الگوبرداری از مادر و پدر خود رفتارهایی مشابه آن را با عروسک‌ها دارند. نرم و لطیف بودن این عروسک دخترانه، باعث علاقه هرچه بیشتر کودک و بزرگسال به این نوع عروسک شده است. این ست عروسک به همراه کالسکه و ظرف غذا یک اسباب بازی جذاب برای نقش بازی کودکان شما مخصوصا دختربچه های عزیز می باشد و مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. حدس میزنید کدوم عروسک kookyloos قراره مهمون خونه هاتون بشه و دوست و همبازی خوبی برای زمان خاله بازی کوچولوهاتون بشن.

عروسک پولیشی

دختران با بازی با عروسک‌ها خود را در نقش یک مادر، یک دوست و یا یکی از اعضا خانواده برای او می‌بینند. کودک به عروسک عشق می‌ورزد به او حس مادرانه دارد و از او نگهداری می‌کند و گاهی نیز بعنوان یک دوست با او بازی می‌کند. خانه های عروسکییکی دیگر از اسباب بازی های مورد علاقه دختران می‌باشد.

یکی از جذاب ترین و مهیج ترین اسباب بازی ها برای پسر ها تفنگ ساچمه ای است که تنوع بالایی از کلت فلزی را در این سایت میتوانید خریداری کنید. همچنین کامل ترین مجموعه لگو اسباب بازی ، بازی فکری و میز تحریر از جمله کالاهای مناسب کودک این فروشگاه میباشند. پیویو در زمینه زیبایی و سلامت ، زیورآلات زنانه و باکس های هدیه آماده فعالیت دارد. به طور مثال شما میتوانید از کادو ولنتاین های آماده شده ی این فروشگاه یا عروسک خرس بزرگ برای روز عشق و سایر مناسبت ها هدیه تهیه فرمایید.

باید مراقب عروسک‌های کودکان زیر 3 سال باشید، ممکن است قطعات کوچکی داشته باشند که می‌تواند خطر خفگی را به همراه داشته باشد. با یادگیری مهارت های اجتماعی در سنین پایین، کودکان مسئولیت پذیری را نیز یاد می گیرند. یادگیری این مهارت می تواند به کودکان کمک کند تا مراقبت از حیوانات خانگی خود را بیاموزند، یا خواهر و برادر بزرگتر به راحتی درک کنند که چگونه از خواهر و برادر کوچکتر خود مراقبت کنند.