راهنمای خرید 8 مدل اسباب بازی پسرانه و دخترانه سرگرم کننده در ایام کرونا ویرگول

و پسرانه، به هر جنسیت درس‌های متفاوتی می‌آموزد و آنها را تشویق می‌کند تا انواع مختلف مهارت‌ها را از طریق بازی توسعه دهند. اگر هدف شما این است که فرزندتان با مهارت‌های شناختی، خلاقانه و فضایی قوی بزرگ شود، منطقی است که اسباب‌بازی‌هایی را تهیه کنید که همه این نوع یادگیری را تقویت کند. هوش چین از سن ۱۵ ماهگی که دومین بار همه رو درست در جای خود قرار داد.برج قورباغه ۱ سالگی و …..

  • عروسک کوچولو به کمک شما نیاز دارد اون مرتب گشنش میشه و نیاز به دستشویی داره.
  • مثلا هم برای تقویت تخیل در کودک و هم برای بهبود و افزایش هوش و خلاقیت؛ می توانید لگوهای جذاب و رنگارنگ سفارش دهید.
  • این نوع اسباب بازی ساخت و ساز می‌توانند کودک شما را با قطعات مختلف یک وسیله آشنا کنند.
  • برای خرید این اسباب بازی وارد سایت کی کی تویز شده و خرید اینترنتی خود را همراه با تخفیف ویژه انجام دهید.
  • به دنبال ابزاری بگردید که در کار خود از قبیل لوازم باغبانی, لوازم آشپزی و تلفن استفاده می کنید, اما مطمئن شوید که آن ها اندازه و وزن مناسب کودک شما هستند.

با کمک کامیون یدک کش بیل مکانیکی و جابجا کن و شروع به ساخت و ساز کن و هرچی دوست داری بساز. اسباب بازی کامیون با یدک کش بیل مکانیکی کترپیلار برای پسربچه ها بسیار هیجان انگیز خواهد بود و هدیه مناسب برای تولد 3 سالگی آنهاست. با کمک کامیون یدک کش بولدوزر و جابجا کن و شروع به ساخت و ساز کن و هرچی دوست داری بساز.

در این دوران چشم های نوزادان علاقه مند به دنبال کردن اجسام در حال حرکت هستند و ترجیح می دهند به رنگ های روشن نگاه کنند. معمولا در این دوران سرشان را بلند کرده و به سمت صداها می چرخانند. در این دوره ، چشم نوزادان علاقه مند به دنبال اشیا در حال حرکت است و ترجیح می دهند به رنگ های روشن نگاه کنند. در این دوره ، آنها معمولاً سر خود را بالا می گیرند و به صداها روی می آورند. این محصول یک تفنگ تیر اسفنجی کاپیتان امریکا به همراه ماسک و تیر اسفنجی بی خطر می باشد. این محصول یک تفنگ تیر اسفنجی هالک HULK به همراه ماسک و تیر اسفنجی بی خطر می باشد.

معرفی اسباب بازی های دخترانه

گولسه بیرسل، نویسنده و کمدین ترک، برای جشن تولد ۶۰ سالگی عروسک اصلی، باربی را دریافت کرد. عروسک باربی، لگو و ایکس باکس در شش کشور از ۲۰ کشور خاورمیانه محبوب و پرجستجو هستند. شرکت TheToyZone با بررسی و تحلیل داده های بدست آمده از نتایج جستجو در موتور جستجوی گوگل این لیست را منتشر کرده است و می توان به آن استناد نمود. به این دلیل که کاملا براساس جستجو کاربران واقعی در اقصی نقاط جهان است. قابلیت های منحصر به فردی از جمله تنظیم ارتفاع دسته، وزن سبک، بسته بندی زیبا و…است. قابل استفاده از ۸ ماه تا ۳۶ ماه بستگی به جسه کودک داردو تا ۳.۵ سال هم میتواند استفاده کند.

) اسباب بازی ورزشی :

چون این موضوع میتواند در شکل گیری شخصیت آینده کودک تاثیرگذار باشد. این تفنگ یک اسباب بازی پسرانه، یک اسباب بازی پرخاطره و نوستالژی برای بزرگترها و احتملا یک اسباب بازی هیجان انگیز به دلیل صدای ترقه برای بچه ها هست. رقص نور، صدا و حرکات آکروباتیک این ماشین اون رو تبدیل به یک اسباب بازی هیجیان انگیز برای کودکان کرده است که تا مدت ها محو تماشای آن خواهند شد. این اسباب بازی هیجان انگیز به دلیل حرکات عیجیب و آکروباتیک به آن لقب ماشین دیوانه را داده اند میتواند یک هدیه مناسب و سرگرم کننده برای کودکان تا 9 سال باشد. این ماشین یک اسباب بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده برای کودکان که رویای ماشین سواری را در سن کم برایشان محقق کنند. اکثر پسر بچه ها عاشق ماشین بازی هستند و قطعا با دیدن این اسباب بازی شگفت زده می شوند.

به بازی‌های نمایشی بیشتر از خیالی و استفاده از نیروی تخیل در آنها، تمایل دارد. در آذرکیدز انتخاب های متعددی برای خوشحال کردن گل پسر خانه ارائه شده است. بهترین و با کیفیت ترین این انتخاب ها را می توانید در همین جا تجربه نمایید. در ۴ سالگی، کودک شما ممکن است علایق خاصی داشته باشد که بتواند ساعت ها با آنها بازی کند.

این محصول یک ست ماکت فلزی 4 عددی مدل نظامی طرح ماشین آفرودی شاسی بلند در سایز کوچک است که بصورت اسباب بازی برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و بصورت عقب کش می باشد. با استفاده از این اسباب بازی فرزندتان میتواند طرح ماشین آلات راه سازی را بسازد و از ساختن آنها لذت ببرد. این اسباب بازی میتواند هم بسیار سرم گرم کننده باشد و هم موجب افزایش خلاقیت فرزندان شود. این اسباب بازی پسرانه برای کودکان بالای 3 است و با قیمت مناسب در دیجی کالا موجود است. هنگام خرید اسباب بازی برای دختران خود، به جنس، کیفیت و مرغوب بودن مواد اولیه آن توجه کنید و از فروشگاه‌های معتبر خرید خود را انجام دهید. از تهیه اجناس نامرغوب یا اسباب بازی‌هایی که دارای لبه‌های تیز و برنده هستند خودداری کنید.

اسباب بازی ها برای کودکان عین زندگی است و تصویر دنیای بدون اسباب بازی برای آن ها غیر ممکن است. کودکان از طریق بازی کردن تجسمی از زندگی واقعی در خیال شان می سازند و از همان کودکی قدرت تخیل خود را تقویت کنند. این بازی سبب می‌شود که فعالیت‌های مختلف حرکت‌روانی و ذهنی‌شناختی کودک گسترش پیدا کند و به تکامل برسد. بنابراین وجود اسباب‌ بازی‌ و بازی جزوی از مراحل رشد سالم کودک محسوب می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین اسباب بازی در ایران آشنا شوید.

اسباب بازی های پازلی وسایلی هستند که از تکه‌های مختلفی ساخته شده‌اند. شما می‌توانید این تکه‌ها را از هم جدا کرده و از کودک خود بخواهید تا آن‌ها را به هم بچسباند. این کار باعث می‌شود که پسربچه خود را با مفهومی به نام مرتب کردن و سازندگی آشنا کنید. حس خوب کامل شدن وسیله‌ای که به دست کودک ساخته شده است، باعث ایجاد علاقه به کارهایی ازاین‌دست می‌شود. محصول اسباب بازی پرتاب توپ در سبد بسیار جذاب است و کودکان آن را دوست دارند.

درج توی-خرید اسباب بازی

لباس مرد عنکبوتی با پارچه ملانژ پلاس ترکیبی از 35% نخ پنبه ، 35% پلی استر و 30% ویسکوز که الیاف طبیعی تولید شده. این لباس اسپایدرمن برای بچه هایی که عاشق اسباب بازی قهرمانان هستند میتونه بهترین سورپرایز باشه! لباس بتمن با پارچه ملانژ پلاس ترکیبی از 35% نخ پنبه ، 35% پلی استر و 30% ویسکوز که الیاف طبیعی تولید شده. این لباس بتمن برای بچه هایی که عاشق اسباب بازی قهرمانان هستند میتونه بهترین سورپرایز باشه! شخصیت‌های محبوب کارتونی بسیاری در ذهن کودکان پسر وجود دارد زیرا دسترسی آسان به اینترنت باعث شده تا کودکان با انیمیشن‌های بسیاری آشنا باشند.