دوشنبه های فوریه با اپیزودهای جدید در Cartoon Network شلوغ تر شوید


تایتان های نوجوان برو! | منبع: Cartoonito

ماه جدید ی،ی ،مت های جدید برنامه های تلویزیونی مورد علاقه بچه ها. این است که Cartoon Network و Cartoonito برای دوشنبه های فوریه چه چیزی را در آستین دارند.

سه ،مت جدید از تایتان های نوجوان برو! دوشنبه ها ساعت 18 در ماه فوریه از شبکه کارتون پخش می شود. تایتان‌های نوجوان روز ولنتاین را در 6 فوریه در «به‌دنبال عشق» جشن می‌گیرند، وقتی سرنخ‌های موسیقی را دنبال می‌کنند تا عشق پیدا کنند. در “Teen Titans Action Part 1 & 2″، تایتان‌ها می‌آموزند که ،اب‌بازی‌های نمایش‌های کمدی محبوب نیستند، بنابراین تصمیم می‌گیرند که قهرمانان اکشن شوند. “Teen Titans Action Part 1 & 2” در 20 فوریه اکران می شود. در 27 فوریه، بتمن در “شب تلویزیونی 8” به کمیسر گوردون در اداره پلیس شهر گاتهام می پیوندد.

Cartoonito نیز چهار ،مت از T،mas & Friends: All Engines Go و هشت ،مت از مزرعه شهر للوبی در شبکه کارتون

،مت های جدید از T،mas & Friends: All Engines Go دوشنبه صبح ساعت 9:30 صبح در “روز ولنتاین بسیار پرسی” (در 6 فوریه) پخش می شود، پرسی باید هدایای روز ولنتاین را به همه تحویل دهد، اما یک حادثه اتفاق می افتد و همه آنها در گل و لای کوبیده می شوند! در 13 فوریه، “Valentine’s Heart” کانا را دنبال می کند، زیرا او سعی می کند بفهمد چه چیزی را برای مهم، ولنتاین بیاورد. در «مقصر برسفورد»، دیزل و توماس برای تحویل دادن بزرگترین درخت کاج برای روز گیاهی با هم رقابت می‌کنند، اما توماس در یک گودال سقوط می‌کند و این وظیفه برسفورد جرثقیل است که روز را نجات دهد. “Blame it on Beresford” در 20 فوریه پخش می شود. در نهایت، “What’s in a Name” در 27 فوریه منتشر می شود و به توماس درس صحبت ، هنگام اشتباه ، را می دهد، حتی اگر بزرگسال باشد.

دو ،مت جدید از مزرعه شهر للوبی هر دوشنبه در ماه فوریه ساعت 8 صبح از شبکه کارتون پخش خواهد شد. “بینگو” و “الا الا بله بله من پست” در 6 فوریه پخش می شوند و گربه بینگو و الا، ریشی، ایزی و می را در هنگام دریافت نامه معرفی می کنند! در 13 فوریه، “Lellobee Lullaby” و “The Teamwork Song” منتشر می شود. دو ،مت دنبال می‌شوند و الا مزرعه را در رختخواب می‌گذارند و الا، ریشی، هایدی و بینگو از کار گروهی برای تمیز ، استفاده می‌کنند. در «رقص زنبور عسل»، باند یاد می‌گیرد که چگونه مانند یک زنبور حرکت کند. “آهنگ در حال رشد” به بچه ها در مورد فصول سال و چگونگی رشد همه چیز در طول سال آموزش می دهد. هر دو ،مت در 20 فوریه پخش خواهند شد. در نهایت، در 27 فوریه، “Rain Rain Go Away” و “Painting the Barn Song” به بچه ها آموزش می دهد که از باران و نقاشی لذت ببرند!

با وجود سرگرمی بسیار زیاد، دوشنبه ها ممکن است در فوریه امسال لذت بخش باشند!


منبع: https://www.thetoyinsider.com/cartoon-network-february-episodes/