دنیای رایان در حال رفتن به یک ماجراجویی جزیره ای با تخم مرغ های اسرارآمیز جدید است


Mini Tiki Egg تنها یکی از تخم مرغ های اسرارآمیزی است که بچه ها می توانند دریافت کنند، پر از چهره های جالب و جوایز دیگر. | منبع: Bonkers Toys/The Toy Insider

Bonkers Toys می آورد دنیای رایان به تخم مرغ های مرموز با موضوع سفر به یک جزیره!

دنیای رایان یک کانال فوق‌العاده محبوب یوتیوب برای کودکان، با 34.3 میلیون مش،. رایان میزبان ویدیوهای آموزشی است، وانمود می کند و حتی در ،میشن های کوتاه ظاهر می شود. با موفقیت کانال، طیف وسیعی از کالاها به وجود می‌آید، و این سه تخم‌مرغ مرموز جدید با موضوع ماجراجویی در جزایر مطمئناً هر طرفدار بچه‌ای را خوشحال می‌کند!

تخم مرغ تیکی اسرارآمیز ماجراهای جزیره جه، رایان (9.99 دلار)
Ryan’s World Island Adventures Mystery Anaapple Egg (19.99 دلار)
Ryan’s World Island Adventures Giant Volcano Mystery Egg (39.99 دلار)
سه تخم مرموز جدید همگی حاوی ،اب‌بازی‌ها و دیگر شگفتی‌های استوایی هستند که بر اساس رایان ساخته شده‌اند. | منبع: Bonkers Toys

The Ryan’s World Island Adventures Mystery Mini Tiki Egg شامل یک فیگور مرموز، یک میکرو فیگور، شن جنبشی و یک بر،ب است. The Ryan’s World Island Adventures Mystery Pineapple Egg با چندین ریز فیگور اسرارآمیز، یک وسیله نقلیه کوچک جزیره Pineapple Hopper، شن جنبشی، و بر،ب ارائه می شود. The Ryan’s World Island Adventures تخم مرموز آتشفشان غول پیکر بزرگ و پر از شگفتی است. تخم‌های آتشفشان دارای گدازه‌ای است که در تاریکی می‌درخشد و در درون بچه‌ها می‌توانند چهره‌های مرموز، شکل‌های کوچک، یک وسیله نقلیه کوچک و بسیاری شگفتی‌های دیگر را پیدا کنند.

رایان در انبوهی از ماجراجویی‌های جزیره‌ای بوده است و حالا بچه‌ها می‌توانند با این تخم‌مرغ‌های مرموز جدید بازی کنند. بچه‌ها می‌خواهند تمام چهره‌های اسرارآمیز را جمع‌آوری کنند تا بتوانند ماجراجویی‌های جزیره‌ای خودشان را داشته باشند!

The Island Adventures Mystery Eggs هم ​​اکنون در فروشگاه ها و ،ده فروشان آنلاین موجود است. بچه‌ها می‌توانند همه آن‌ها را جمع‌آوری کنند و با YouTuber بچه مورد علاقه‌شان سفر کنند. اگر بچه‌ها فقط با یک ماجراجویی در جزیره سیر نمی‌شوند، می‌توانند به دنبال تخم‌مرغ‌های اسرارآمیز دنیای رایان، از جمله تخم‌مرغ غول‌پیکر، تخم‌مرغ اسرار کوچک، تخم‌مرغ اسرارآمیز تایتان قدرتمند و غیره باشند.


منبع: https://www.thetoyinsider.com/ryans-world-island-adventure-eggs-news/