دختر آمریکایی مجموعه کیک توت فرنگی جدید و در عین حال نوستالژیک را راه اندازی کرد


در سال 2020، ماتل یک عروسک دختر آمریکایی با تم دهه 80 به نام کورتنی را به ،وان بخشی از مجموعه عروسک تاریخی عرضه کرد. کورتنی اولین کار خود را با لباس کاملاً نئونی دهه 80 با شلوارهای شلوار صورتی، دامن جین و اسکرانچی در موهایش انجام داد – به علاوه، لوازم جانبی مانند بازی Pac-Man Arcade، مجموعه کیسه خواب Care Bears، بالم لب تظاهر به Lip Smacker و دیگر لوازم یکپارچهسازی با سیستمعامل. درست است که کورتنی برخی لوازم جانبی تازه، مانند کل،یون کیک توت فرنگی جدید و در عین حال نوستالژیک، به دست آورد.

مجموعه کیک توت فرنگی دختر آمریکایی | منبع: ماتل

مجموعه کیک توت فرنگی دختر آمریکایی | منبع: ماتل

مجموعه کیک توت فرنگی دختر آمریکایی | منبع: ماتل



خط جدید لوازم جانبی American Girl شامل مجموعه کیسه خواب کیک توت فرنگی برای عروسک های 18 اینچی است که همراه با کیسه خواب لحافی که کناره را بسته می شود، بالش پر شده با گرافیک کیک توت فرنگی و کاستارد مخمل خواب دار (گربه کیک توت فرنگی). Sleepover Bundle با مجموعه کیسه خواب همراه است. یک جفت پیژامه عروسکی با اسکرانچی; و لوازم جانبی مختلف، از جمله بوم با، که صداها و آهنگ‌های رادیویی را روی چهار نوار کاست پخش می‌کند، یک کوتی‌گیر، خوراکی‌ها و یک کتاب دوستی.

ست لباس خواب هم برای عروسک و هم برای بچه های صاحب عروسک وجود دارد. لباس خواب عروسکی برای عروسک‌های 18 اینچی من، است و دارای لباس خواب‌های صورتی، پشمی، زیپ‌آپ و پا با گرافیک Strawberry S،rtcake است، در حالی که لباس خواب‌های انس، دارای یک تاپ PJ فرانسوی با طرح اصلی Strawberry S،rtcake و آستین‌های راگلان راه راه و همسان هستند. شلوار راه راه لباس خواب انسان در سایزهای بچه گانه XS-XL عرضه می شود.

مجموعه کیک توت فرنگی هم اکنون در دسترس است americangirl.com با قیمت هایی از 32 تا 122 دلار و روش های مختلف برای بسته بندی لوازم جانبی مختلف با هم.


منبع: https://thetoyinsider.com/american-girl-strawberry-s،rtcake-news/