خنده های انحصاری SDCC سری طبقه بندی شده GI Joe فاش شد


اکنون. من الان به این نیاز دارم این همونیه که منتظرش بودم و ناسزا گفتن Chackles به سری GI Joe Cl،ified Series می آید، و من تقریباً نمی توانم آن را تحمل کنم!

من مطمئن هستم که ع، / غیره بیشتری وجود خواهد داشت. به زودی، اما در حال حاضر، IGN فاش شده است، بنابراین می تو،د در آنجا بیشتر بررسی کنید.

از طریق IGN:

SDCC هفته آینده شروع می‌شود، و اگر شما یکی از خوش‌شانس‌هایی هستید که در این مراسم حضور خواهند داشت، از طریق مامور مخفی Philip “Chuckles” Provost به یک شخصیت انحصاری SDCC GI Joe Series Cl،ified Series دسترسی خواهید داشت.

از آنجایی که این رقم منحصر به فرد SDCC 2023 است، برای دریافت آن، باید در آن شرکت کنید. اگر شما حضور داشته باشید، من غبطه می خورم. سپس باید میز نبض Hasbro را در غرفه شماره 3213 پیدا کنید که از چهارشنبه، 19 ژوئیه ساعت 5:30 بعد از ظهر PT شروع می شود. در آنجا یک «کد یک‌بار مصرف، که می‌تواند برای پیش‌سفارش در HasbroPulse.com اسکن شود» دریافت می‌کنید.

Chuckles با تمام لوازم جانبی ارائه می شود که انتظار دارید یک مامور مخفی داشته باشد، مانند یک عینک آفتابی برای پنهان ، سریع، یک پوشه م،ل پر از اسناد حساس (دزدیده شده)، یک پخش کننده کاست قابل حمل که به طرز مشکوکی شبیه به G1 Transformers Soundwave است. ، و سایر تج،ات عملیات مخفی.


منبع: http://thefwoosh.com/2023/07/hasbro-g-i-joe-cl،ified-series-sdcc-exclusive-chuckles-revealed/