خانواده کرک کریستیانسن گروه لگو را به نسل جدیدی منتقل می کند • کتاب اسباب بازی


توماس کرک کریستیانسن هدایت KIRKBI A/S را از پدرش Keeled Kirk Kristiansen می گیرد. | منبع: KIRKBI

رئیس هیئت مدیره KIRKBI A/S، شرکت هلدینگ خانوادگی که 75 درصد از گروه LEGO را در اختیار دارد، از پدر به پسر منتقل شده است.

توماس کرک کریستیانسن این سمت را از پدرش، کیلد کرک کریستیانسن، که 50 سال در این موقعیت سپری کرد، می گیرد.

توماس کرک کریستیانسن می گوید: «مالکیت فعال خانوادگی برند LEGO و فعالیت های KIRKBI برای خانواده ما در طول نسل ها اساسی بوده است. بنابراین، این مایه خوشحالی بزرگ است که بتو،م مالکیت خانواده را در نسل چهارم ادامه دهیم، در زم، که برند LEGO بیشتر از همیشه افراد را درگیر خود کرده است و به ما فرصتی منحصر به فرد برای ایفای نقش مثبت برای کودکان و بزرگسالان اطراف می دهد. جهان با یادگیری از طریق بازی… من امروز احساس افتخار می کنم که باتوم را از پدرم به دست می گیرم و مشتاقانه منتظر ادامه کار هستم تا اینکه ،ت به من برسد که مسئولیت را به نسل پنجم واگذار کنم.”

گذشتن نقش ها چندین سال پیش آغاز شد، زیرا توماس کرک کریستیانسن نقش رئیس هیئت مدیره گروه LEGO و بنیاد LEGO را بر عهده گرفت.

کیلد کرک کریستیانسن می‌گوید: «امروز با احساس قدرد، و غرور باتوم را به توماس می‌سپارم. ما به ،وان یک خانواده، خوشبختانه توانسته ایم این انتقال را به طور کامل با هم آماده کنیم و به تدریج به نسل چهارم تحویل دهیم. ما زمان زیادی برای گفت،ای م،ادار در مورد آینده و ایجاد تفاوت برای کودکان و دنیای اطراف خود داشته ایم. تجربه اشتیاق به بازی و یادگیری که همیشه نیروی محرکه در خانواده ما بوده و اینکه چگونه توماس، با حمایت خانواده، هیئت مدیره و کارمندان شایسته ما، به طور فزاینده ای در حال افزایش است، غنی شده است. مسئولیت با مراقبت، شفقت و جاه طلبی برای آینده.»

اعضای هیئت مدیره اکنون به طور کامل توسط اعضای نسل چهارم خانواده کرک کریستیانسن پر شده است: توماس، سوفی کرک کریستیانسن و آگنته کرک کریستیانسن.

توماس کرک کریستیانسن می‌گوید: «در 50 سال گذشته، پدرم تأثیر بسیار ارزشمندی بر توسعه و رشد برند LEGO، گروه LEGO و KIRKBI A/S داشته است. او واقعاً رویایی بوده و همیشه به پتانسیل ایده LEGO® اعتقاد داشته است – حتی در زمان های دشوار. به همین دلیل، ما بزرگترین تشکر را به او مدیونیم. او یک الگوی الهام‌بخش برای اینکه چگونه یک صاحب خانواده فعال و متعهد باشیم – نه فقط برای من و اگنیت که اکنون نیز به هیئت مدیره می‌پیوندم، بلکه برای نسل‌های آینده نیز بوده و هست.

هر یک از سه عضو نسل چهارم حدود 25 درصد از سهام KIRKBI A/S را در اختیار خواهند داشت، در حالی که Kjeld Kirk Kristiansen دارای 22.5 درصد و بنیاد غیرانتفاعی K2 Fonden af ​​2023 1.5 درصد خواهد بود. K2 Fonden af ​​2023 برای حمایت از مالکیت بلند مدت خانواده و استفاده از حق رای برای حل و فصل اختلافات بین مالکان خانواده تاسیس شد.


منبع: http://toybook.com/kirkbi-lego-new-generation-news/