حباب‌های یخ دیوانه این ماده اصلی فصل بهار را به هوای زمستانی می‌آورند


بچه‌ها می‌توانند در هوای زمست، با حباب‌های یخ دیوانه بازی کنند – و تماشای یخ زدن آن‌ها در دماهای سردتر! | منبع: Wish، Consumer Products

می دانم به چه چیزی فکر می کنید: حباب در فوریه؟ عقلش را از دست داده است!

با تشکر از Canda-based محصولات مصرفی Wish،بچه‌ها می‌توانند در زمستان در دماهای گرم‌تر – با پیچ و تاب‌های دیوانه‌کننده و یخی، سرگرمی حبابی را که دوست دارند داشته باشند. حباب های یخ دیوانه جدیدترین محصول زمست، هستند. محلول حباب مخصوص هوای سرد فرموله شده است و به آنها اجازه می دهد در دماهای سردتر شروع به یخ زدن کنند.

حباب های یخ دیوانه در حدود 11 درجه فارنهایت شروع به یخ زدن می کنند. | منبع: Wish، Consumer Products

بسته بندی می گوید 11 درجه فارنهایت، اما در اینجا در فیلادلفیا زم، که آنها را آزمایش کردم، دمای 25 ملایم بود، و آنها فرآیند انجماد را کاملاً شروع ،د. هنگامی که آنها یخ می زنند، مانند یک کره برفی به نظر می رسند – و هر بار کمی متفاوت یخ می زنند.

بچه ها کاملاً دوست دارند که این حباب ها بیشتر از حباب های معمولی دوام بیاورند. تا آنجا که حباب ها پیش می روند، این ها نیز تاپ هستند. جدای از یخ زدن، هر ضربه حباب حباب تعداد زیادی حباب ایجاد می کند که هر بار در هوا شناور می شوند. آن‌هایی که روی زمین می‌نشینند، شروع به یخ زدن می‌کنند و اطمینان حاصل می‌کنند که فوراً نمی‌پرند.

والدین باید توجه داشته باشند که محلول حباب‌دار مخصوص کمی ضخیم‌تر از برخی از محلول‌های حباب‌دار سنتی‌تر است، اما باز هم تمیز ، آن به همین راحتی است – کت‌ها و دستکش‌های زمست، پف کرده با آب پاک می‌شوند. البته غیر سمی است و برای استفاده بیرونی طراحی شده است، بنابراین توصیه می کنیم زمان بازی Crazy Ice Bubbles خود را برای روزهای برفی و سردتر نگه دارید.

بنابراین آنچه را که شنیده اید فراموش کنید – حباب ها فقط برای آن روزهای گرم و آفتابی نیستند! حباب های یخ دیوانه را بشکنید تا کمی جادوی مات به آب و هوای زمست، خود اضافه کنید.


منبع: https://www.thetoyinsider.com/crazy-ice-bubbles-review/