جشن 60 سالگی انتقام جویان توسط مارول با محتوای جدید YouTube، اسباب بازی ها، کتاب های مصور و موارد دیگر


از کمیک گرفته تا کارتون، انتقام‌جویان 60 سال است که مخاطبان را مجذوب خود کرده‌اند. | منبع: مارول

انتقام جویان، تیم ابرقهرم، نمادین مارول، امسال 60 ساله می شود. خانواده ها می توانند ابرقهرمانان مورد علاقه خود را با کمپین Beyond Earth’s Mightiest با تجربیات زنده و محصولات جدید در راه، از جمله ،اب بازی، لوازم جانبی، پوشاک، دکوراسیون منزل و غیره جشن بگیرند. طرفداران مارول همچنین می‌توانند محتوای جدید و مجموعه‌های کمیک را که در طول سال به نمایش در می‌آیند، تماشا کنند و بخوانند، از جمله برخی از برنامه‌های یوتیوب که مخصوص کودکان است.

شروع جشن در 11 فوریه اولین نمایش سری جدید است Marvel’s Avengers: Stunt Squaud بر مارول مقرکانال یوتیوب، پلتفرم رسمی خانواده مجموعه کمیک. سری جدید موشن‌کمیک‌های کوتاه از خلقت تونی استارک پیروی می‌کند که به تیم انتقام‌جویان یا جوخه بدلکاری اجازه می‌دهد تا در هنگام پرواز در آسمان، دشمنان خود را ش،ت دهند. به هالک، پلنگ سیاه، و استیو راجرز و سم ویلسون از کاپیتان آمریکا در ماجراجویی‌های بلند پروازی خود در زم، که ،مت‌ها تا ماه آوریل منتشر می‌شوند، بپیوندید. بچه‌ها همچنین می‌توانند به‌،وان شخصیت‌های مورد علاقه‌شان از شورت در خط ،اب‌بازی‌های آینده بازی کنند. ه،رو.

Marvel HQ نیز اولین نمایش را خواهد داشت Marvel Merch Strike: Mechasaurs در ماه مارس. پس از اینکه اولترون همه را به دوران ماقبل تاریخ بازگرداند، انتقام جویان باید به یک ماموریت نجات زمین دیگر بروند! بعلاوه Marvel Merch Strike: Mechasaurs در ،مت‌های بعدی، ویدیوها، فعالیت‌های دیجیتال، ،اب‌بازی‌ها، کل،یون‌ها، پوشاک و موارد دیگر نیز در اوا، امسال وجود خواهد داشت. فراموش نکنید که مش، شوید مارول مقر‘s کانال یوتیوب یا روی YouTube Kids برنامه

انتقام جویان آماده حفاظت از زمین، اکنون و همیشه هستند. | منبع: مارول

خانواده‌ها همچنین می‌توانند سریال‌های ،میشن ک،یک و اخیر با بازی قهرمانان Avengers را در دیزنی XD در طول سال دوباره تماشا کنند. این سریال شامل Marvel’s Avengers: Secret Wars، جستجوی پلنگ سیاه انتقام جویان مارول، Marvel’s Guardians of the Galaxy, Marvel’s Guardians of the Galaxy Mission: Breakout!، مرد ،کبوتی مارول، و Marvel’s Spider-Man Maximum Venom.

خوانندگان کتاب های مصور سری جدید Avengers نوشته جد مک کی را دوست خواهند داشت (شوالیه ماه) و توسط سی اف ویلا (مردان ای،). انتقام جویان شماره 1 در ماه می به فروش می رسد. مجموعه جدید هیجان انگیز، کاپیتان مارول را رهبری می کند که مرد آهنی، ثور، کاپیتان آمریکا، پلنگ سیاه، جادوگر سرخ و ویژن را برای مق، با رویدادهای مصیبت و یک دوست غافلگیرکننده که به دشمن تبدیل شده است، هدایت می کند.

کودکان و خانواده‌ها می‌توانند به کمپین سالانه Beyond Earth’s Mightiest بپیوندند تا به تیم شجاع قهرمان، که شش دهه الهام‌بخش مخاطبان بوده‌اند، احترام بگذارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد انتشارات ویژه سالگرد، بازدید کنید marvel.com. جزئیات بیشتر در اوا، سال جاری فاش خواهد شد.


منبع: https://www.thetoyinsider.com/avengers-60-years-news/