تصاویر و اطلاعات تبلیغاتی Cartoon Classics Wave 2 Dungeons & Dragons


بیایید کاراکترهای اصلی را تمام کنیم…

اریک

این اکشن فیگور اریک شامل شیلد گریفون و لوازم جانبی افکت جادویی و d10 است که منحصر به این فیگور Cartoon Cl،ics است. با بسته بندی الهام گرفته شده از آثار هنری کارتونی اصلی، این فیگورهای کل،یونی در قفسه شما، داخل یا خارج از جعبه عالی به نظر می رسند.

شیلا

این اکشن فیگور شیلا حاوی شنل نامرئی و لوازم جانبی هود و d6 است که منحصر به این فیگور ک،یک کارتون است. با بسته بندی الهام گرفته شده از آثار هنری کارتونی اصلی، این فیگورهای کل،یونی در قفسه شما، داخل یا خارج از جعبه عالی به نظر می رسند.

Presto

این اکشن فیگور Presto شامل کلاه جادویی و لوازم جانبی افکت انفجار جادویی و d4 است که منحصر به این فیگور Cartoon Cl،ics است. با بسته بندی الهام گرفته شده از آثار هنری کارتونی اصلی، این فیگورهای کل،یونی در قفسه شما، داخل یا خارج از جعبه عالی به نظر می رسند.

درباره نویسنده پست

RoboKillah

روبو یک کودک کوچک به دنیا آمد، حتی یک نوزاد، که با یک رژیم غذایی ثابت از فرهنگ گیک ها بزرگ شد. حالا به ،وان یک بچه بزرگ می‌تواند آن روزها را از طریق رسانه‌های جدید دوباره زندگی کند. علایق او در فیگورهای اکشن بر اساس فیلم‌ها و کتاب‌های کمیک، همراه با هر چیز درخشان دیگری است که ممکن است پیش بیاید.

پست های نویسنده را ببینید

بر،ب ها: شکل عمل کارتونی D&D Dungeons & Dragons Eric Hasbro News Presto sheila ،اب بازی




منبع: http://thefwoosh.com/2023/02/hasbro-dungeons-dragons-cartoon-cl،ics-wave-2-promo-images-and-info/