تحت تعقیب ترین ارقام طبقه بندی شده GI Joe


GI Joe Cl،ified Collectors تقریباً چند ماه از رونمایی و انتشار بین Yo Joe June، Dragonfly Haslab و برخی از کلاهبرداری‌های کل،یونر رونمایی کرده‌اند، اما هنوز تمام نشده است. ما قرار است در SDCC امسال یک پانل جو داشته باشیم که همیشه من را در خلق و خوی برای لیست علاقه مندی ها قرار می دهد، بنابراین امروز در حال صحبت با ده چهره برتر طبقه بندی شده GI Joe هستیم!

خط طبقه بندی شده به قدری منفجر شده است که برای من کمی سخت شده است که آنچه را که همه فقط به نام فاش شده است، آنچه پیش‌سفارش است، و آنچه به زودی ارسال می‌شود، ثابت نگه دارم. من مجبور شدم یک لیست برنامه یادداشت های کوچک روی تلفنم ایجاد کنم تا همه چیز درست بماند. یکی از ده چهره برتر من، Doc است که اخیراً توسط Emily از Hasbro به ،وان روی تخته سنگ حذف شد، بنابراین تصمیم گرفتم قبل از شروع این کار، آنچه را که در نام فاش شده است مرور کنم:

  • Dreadnok Ripper
  • ژنرال هاوک
  • Tripwire
  • Dreadnok Buzzer
  • عامل هلی،
  • مات و ،
  • ضربه سریع
  • بوآ بزرگ
  • هوابرد
  • Doc

با نگاهی به آن لیست، بلافاصله شخصیتی را به ذهن می‌آورم که شماره ده مورد نظر من خواهد بود و تیم اصلی Dreadnok را با Torch تمام می‌کند!

10. مشعل

Ripper و Buzzer فقط مدتی است که نامشان فاش شده است، بنابراین من امیدوارم که آنها را در قالب رندر در SDCC ببینیم. خیلی خوب خواهد بود که Torch به زودی معرفی شود تا بتوانم کل تیم فرعی را به ترتیب سریع دریافت کنم و آن جلد ک،یک Byrne را با چند دوچرخه Punisher بازسازی کنم.

9. جین،

نینجاها باحال هستند و نینجاهای ماده حتی باحال تر. آنها قبلاً یک نینجا آبی زیبا بر اساس چهره آکیکو از فیلم Snake Eyes ساخته اند، بنابراین من می خواهم یک طرح ک،یک تر را برای Jinx ببینم. مثل مستقیم بیرون از فیلم با سر بدون نقاب جایگزین با موهای سیخ.

8. Nemesis Enforcer

در حالی که من در مورد فیلم فکر می کنم، این کبودی دیوانه وار و خارق العاده را با هیکل عظیم و بال های خفاش به من بدهید. من دوست دارم که این مرد را با کیفیت بالا و با شکوه رندر کنم تا بتواند گروهبان را بدهد. سلاخی یک چالش واقعی! امیدوارم که آنها بتوانند بالها را طوری طراحی کنند که به سمت بیرون لولا شوند تا بتوانم او را در حالت پرواز یا ایستادن روی قفسه بدون اینکه کل دانگ را بر عهده بگیرم.

7. آلپ

این کارتون چند دوستی نمادین و تیم‌آپ ایجاد کرد و فکر می‌کنم یکی از موارد مورد علاقه من آلپاین خوش‌طعم با بازوکای لا،ک است. ما بازوک داریم، پس به دوستش آلپاین نیاز داریم. من فکر می کنم تیم Cl،ified واقعا می تواند برای طراحی تج،ات سنگنوردی خود به شهر برود.

6. هوابند

افشای اخیر سربازان موش‌های صحرایی کبرا در لباس‌های محافظ خود باعث شد که بخواهم Airtight بیش از هر زمان دیگری در خط طبقه‌بندی شده ظاهر شود. او با مهارت های دفع مواد خطرناک خود کاملاً با موضوع Dark Energon مطابقت داشت. من همیشه در کودکی جذب رنگ‌های زرد و سبز روشن او بودم و فکر می‌کنم یک نسخه طبقه‌بندی‌شده می‌تواند کلاه ایمنی قابل جابجایی را تکان دهد. او یکی از جالب ترین کلاه ایمنی های جو را در این سمت از باربیکیو دارد.

5. حیوانات

به نظر می رسد که دیگر خواهر و برادر زرتان در مقایسه با خواهر پر زرق و برق ترش زارانا کوتاهی کرده است، اما من همیشه سبک گلم راک او را دوست داشتم. من هم به او نیاز دارم که آن گروه را تکمیل کند!

4. فلش

من بازی با مردان ارتش سبز را شروع کردم، بنابراین واقعاً این انتقاد را که 13 اصلی به نوعی ،ل کننده هستند، به دلیل اینکه رنگ سبز زیادی می پوشند، ربط نمی دهم، اما فلش احتمالاً (اهم) پر زرق و برق ترین این دسته است. من همیشه آن بالشتک قرمز رنگ روی یونیفرم او را دوست داشتم و مطمئناً می‌توانستم برای نسخه جامپ جت گرند اسلم دوباره رنگ نقره‌ای بگیرم. من می خواهم حداقل برای این یک شخصیت کلاه ایمنی مدرسه قدیمی را با گیره بزرگ تهیه کنم. من درک می کنم که چرا آنها تا کنون از این نگاه اجتناب کرده اند، اما من دوست دارم یک بار آن را ببینم. ما قبلاً اسلحه او را با گلندا دیده‌ایم، بنابراین امیدواریم که این بدان م،ی است که او زودتر می‌آید.

3. پایتون

پایتونا به قدری در فیلم به نمایش گذاشته شد و او آنقدر طراحی چشمگیر است، من دوست دارم او را در طبقه بندی شده ببینم. او از سلاح‌های زیستی عجیب و غریب زیادی در آن افتتاحیه استفاده می‌کند که می‌تواند لوازم جانبی سرگرم‌کننده را ایجاد کند یا می‌تواند به شهر برود و یک سری چیزهای عجیب و غریب درست کند.

2. کلاچ و VAMP

بله، من اینجا کمی تقلب می کنم، اما برایم مهم نیست که این لیست من است. اگر آن را دوست ندارید، لیست خود را در وب سایت خود ایجاد کنید. کلاچ یکی از شخصیت‌های مورد علاقه من از کمیک‌های Hama است، بنابراین من به شدت می‌خواهم شخصیتی را با دوستش از آن کمیک‌ها، Rock’n Roll، همراهی کنم. من همچنین عاشق VAMP هستم. وقتی بچه بودم خیلی به آن ،اب بازی علاقه داشتم و هرگز به آن ،اب بازی دست پیدا نکردم. من قویاً معتقدم VAMP می‌تواند و باید یک عرضه ،ده‌فروشی باشد و آنها در مورد وسایل نقلیه بیشتری اشاره کرده‌اند، بنابراین امیدوارم بتوانند این کار را با قیمتی نه چندان دردناک انجام دهند. من دوست دارم نسخه سبز شروع شود، اما با V2 و کلاچ قهوهای مایل به زرد مخالف نیستم. ممکن است با چشم‌های مار بیاب، که اخیراً اعلام کرده‌اند خوب باشد.

1. Thrasher and the T،der Ma،e

شخصیت شماره یک من که بیشتر از همه به آن دست می یابیم، Thrasher and the T،der Ma،e است. این بزرگ نیست، بنابراین فکر می‌کنم خارج از Haslab قابل انجام است، اما همچنین به اندازه VAMP قابل استفاده مجدد نیست، بنابراین فکر می‌کنم احتمال آن کمتر است. من فقط چیز ل،تی را خیلی دوست دارم با آن که زیبایی شناسی Mad Max و تفنگ های دوقلو gattling است و این یکی از معدود ،اب بازی های جو است که در کودکی داشتم، بنابراین نوستالژی در این مورد بسیار قوی است. بعلاوه، این یک قطعه نمایش عالی برای تیم Dreadnok خواهد بود که به آرامی در حال ساخت آن هستند.

احساس می‌کنم ظاهر شدن آن در خط کراس اوور ترانسفورماتور به من امید می‌دهد که Hasbro خودرو را نمادین‌تر از آنچه فکر می‌کردم ببیند. تراشر به نوعی در خودروی کراس اوور نادیده گرفته شد، اما از آنجایی که ما قبلاً ،ان و زارانا را در طبقه بندی شده داریم، امیدوارم آنها او را در اینجا ،یف نکنند. او یکی از لباس‌های Dreadnok مورد علاقه‌ام را با ،یب سنبله و پد فوتبال با لباس‌های پانک دارد. این بسیار Road Warrior و Road Warriors است.

لیست من فعلا همینه من کاملاً انتظار دارم که یک زوج در اوا، این هفته معاینه شوند. مال شما چیه؟ در نظرات یا انجمن های ما به من اطلاع دهید!


منبع: http://thefwoosh.com/2023/07/top-ten-most-wanted-g-i-joe-cl،ified-figures/