بچه ها می توانند زنبورها و سمورها را با کیت های پذیرش حیات وحش قبول کنند


Earth Rangers به ​​بچه ها کمک می کند حیوانات جدید را برای ماه مه بپذیرند. بچه‌ها می‌توانند روز جه، زنبور عسل را در 20 می و روز جه، سمور را در 31 می با کیت‌های پذیرش حیات وحش جشن بگیرند.

کیت‌های پذیرش حیات وحش که برای کودکان ۳ سال به بالا توصیه می‌شود، دارای ،اب‌بازی‌های مخملی، پوستر و گواهی فرزندخواندگی برای حیواناتی است که انتخاب می‌کنند. وقتی بچه‌ها حیو، را به فرزندی قبول می‌کنند، این ،ید کمک مستقیمی به محقق، می‌کند که برای کمک به حیوانات در آن زمینه تلاش می‌کنند! علاوه بر زنبورها و سمورها، بچه ها همچنین می توانند فوک ها، ،س های قطبی، پانداهای قرمز، روباه ها، قورباغه ها و غیره را به فرزندی قبول کنند.

کیت های پذیرش حیات وحش با یک حیوان مخمل خواب دار، یک پوستر و یک گواهی فرزندخواندگی ارائه می شود! | منبع: Earth Rangers

کیت های پذیرش حیات وحش با یک حیوان مخمل خواب دار، یک پوستر و یک گواهی فرزندخواندگی ارائه می شود! | منبع: Earth Rangers


بزرگسالان همچنین می توانند کیت های پذیرش حیات وحش را از طریق این سایت ،یداری کنند زمین رنجرز برنامه ای که کودکان را تشویق می کند تا حفاظت از محیط زیست را در جوامع خود ترویج کنند، جهان اطراف خود را پا،ازی کنند و ایمن با طبیعت تعامل کنند. هنگامی که خانواده‌ها کیت‌های پذیرش حیات وحش را از طریق برنامه ،یداری می‌کنند، می‌توانند نشان مجازی، یک حیوان مجازی برای صفحه اصلی خود، یک آیتم آواتار و گواهی پذیرش مجازی دریافت کنند.

را زنبور غربی و رودخانه سمور کیت های فرزندخواندگی با قیمت 45 دلار در دسترس هستند theearthrangerss،p.com. بچه‌ها می‌توانند با بازی ، با ،اب‌بازی‌های جدیدشان احساس خوبی داشته باشند، زیرا بدانند این ،اب‌بازی‌ها به رشد حیوانات واقعی کمک می‌کنند. را زمین رنجرز برنامه به صورت رایگان در دسترس است اپل اپ استور و فروشگاه Google Play.


منبع: https://thetoyinsider.com/earth-rangers-wildlife-adoption-kits-news/