بچه ها می توانند بتونه یا خمیر دیوانه هارون را در FAO Schwarz درست کنند


خمیرسازان کوچک می توانند سه پیمانه را برای ،یب انتخاب کنند. | منبع: Crazy Aaron’s

Crazy Aaron’s بیست و پنجمین سالگرد ساخت Thinking Putty و Land of Dough را جشن می گیرد تا بچه ها بتوانند ،یبات خودشان را بسازند!

تجربه Crazy Creator رسماً در فروشگاه ،اب‌بازی FAO Schwarz در مرکز راکف، در شهر نیویورک افتتاح شد. بچه ها می توانند یک قلع مخصوص Thinking Putty یا یک فنجان Land of Dough را با قیمت 25 دلار بسازند. Crazy Aaron’s در حال حاضر مجموعه عظیمی از خمیرهای Thinking Putty و Land of Dough را دارد که بچه‌ها می‌توانند با آن‌ها بازی کنند، اما ارائه یک تجربه شخصی به بچه‌ها سطح کاملاً جدیدی از سرگرمی لمسی را اضافه می‌کند!

Crazy Aaron’s مجموعه کاملی از بتونه های فکری مختلف دارد و اکنون بچه ها می توانند خودشان را بسازند! | منبع: Crazy Aaron’s

بتونه فکری سفارشی دارای گزینه هایی مانند رنگ، کانفتی و موارد دیگر است که همه با هم ،یب شده اند تا بتونه ای درست کنند که دقیقاً برای بچه ای که آن را دریافت می کند طراحی شده است. تجربه خمیر سفارشی با انتخاب سه قاشق مختلف برای چرخاندن با هم در یک فنجان سرزمین خمیر منحصر به فرد آغاز می شود. بچه‌ها می‌توانند براق و یک مهر هم روی آن اضافه کنند و یک بتونه یا خمیر مورد علاقه جدید را که خودشان طراحی کرده‌اند، باقی بگذارند.

Crazy Aaron’s همچنین متعهد به محصولات سازگار با محیط زیست است، با خمیر سرزمین خمیر ساخته شده با رنگ های طبیعی، زرق و برق قابل کمپوست و بسته بندی پایدار. Thinking Putty بر پایه سیلی، و غیر سمی است و طراحی خاصی دارد که از خشک شدن آن جلوگیری می کند.

تجربه جدید در حال حاضر در مکان نیویورک به خوبی انجام می شود، و برنامه هایی برای آوردن این فعالیت سرگرم کننده به مکان های بیشتری وجود دارد. بنابراین حتی اگر به این زودی به نیویورک نمی روید، چشمانتان را ببندید! طرفداران مشتاق بتونه می توانند Crazy Aaron’s on را دنبال کنند توییتر، فیس بوکو دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی.




منبع: https://www.thetoyinsider.com/crazy-creator-experience-ny/