بهترین مینی لپ تاپ های دنیا موجود در بازار ایران را بشناسید پلازا | behtarin-laptop

بهترین مینی لپ تاپ های دنیا موجود در بازار ایران را بشناسید پلازا | behtarin-laptop

همانطور که گفتیم این لپ تاپ ها شارژدهی مناسبی دارند و از این رو می توانند گزینه مناسبی برای استفاده در محیط بهترین لپ تاپ بین 10 تا 15 میلیون های بیرونی باشند. در مطالب بالا برای شما چند نمونه از مینی لپ تاپ های پرطرفدار در بازار امروز را قید کرده ایم اکنون می خواهیم لیستی از قیمت این دست مینی لپ تاپ ها در اختیار شما قرار دهیم. یک مینی لپ تاپ عالی باید صفحه نمایش واضحی با وضوح 1920 x 1080 پیکسل یا بالاتر به صورت Full HD داشته باشد. در واقع هرچه این اعداد بزرگتر باشند، جزئیات تصویر روی صفحه نمایش بیشتر می شود. این یک لپ‌تاپ اصلی است که خیلی قدرتمند نیست و فضای زیادی برای ذخیره فایل‌ها ارائه نمی‌دهد.

  • سایز کوچک یک مینی لپ تاپ بدان معنی می باشد که این وسیله نمی‌تواند تمامی قابلیت های یک لپ تاپ دارای اندازه استاندارد و یا گیمینگ را در اختیار شما قرار دهد.
  • برای خرید یک مینی لپ‌تاپ مناسب، شما باید به عواملی مانند پردازنده، عمر باتری، فضای حافظه، نمایشگر و اتصال آن توجه نمایید.
  • البته توجه داشته باشید که برای داشتن یک خرید خوب، شما باید تمام نیازهای خود را در نظر بگیرید و به عوامل مهمی توجه داشته باشید.

با این وجود Matebook X Pro تمامی فعالیت های گرافیکی را به وسیله Intel Iris Xe انجام می دهد و گزینه مناسبی برای گیم نیست. بدنه فلزی، کیبورد جزیره ای و نمایشگر کم حاشیه این لپ تاپ بر جذابیت آن افزوده و ارزش خرید آن را بالا میبرد. نمایشگر 13.9 اینچی این لپ تاپ رزولوشنی معادل 2000 در 3000 پیکسل را ارائه می دهد که می توان آن را یکی از بهترین گزینه های بازار برای تماشای فیلم یا ادیت عکس دانست. این نمایشگر از 100 درصد طیف رنگ های sRGB پشتیبانی می کند و می تواند در حالت حداکثری به روشنایی 450 نیت دست یابد. این لپ تاپ به یک نمایشگر 12.3 اینچی مجهز شده که یکی از بهترین نمایشگر ها در مینی لپ تاپ ها به شمار می آید. لیستی از مینی لپ تاپ های ارزن قیمت را که می توانید به صورت اینترنی تهیه و خریداری کنید در این مطلب برایتان آورده ایم.

مینی لپ تاپ دل مدل Inspiron 3185-A

دقت داشته باشید به عنوان دانشجو و عنوان مدیر اجرایی مشاغل استفاده از لپ تاپ خدمات زیادی به شما ارائه می دهد. بنابراین با توچه به بودجه ای که در اختیار دارید و به علت نداشتن زمان کافی برای خرید حضوری لپ تاپ می توانید از طریق خرید اینترنتی مینی لپ تاپ ارزان هر آنچه که می پسندید و برای شما مناسب است را انتخاب کنید. Lenovo IdeaPad 3 بهترین لپ‌تاپ مینی برای خریدارانی است که بودجه بسیار کمی دارند.

امکانات مینی لپ تاپ لنوو

خیلی از افراد به دنبال یک لپ تاپ با اندازه‌ای کوچکتر و مناسب برای انجام کارهای روزمره هستند. مینی لپ تاپ‌ها با اندازه کوچک خود و قیمت‌هایی که در اکثر موارد بسیار مناسبتر از لپ تاپ ها هستند، می‌توانند برای اینگونه افراد انتخاب خوبی باشند. بنابراین بهتر است این افراد از میان جدیدترین مینی لپ تاپ های موجود مناسبترین گزینه را از نظر ویژگی‌ها برای خود انتخاب کنند. اما مهمترین ویژگی این مینی لپ تاپ لمسی، عمر باتری آن است که با یک بار شارژ تا 11 ساعت توان مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند. از طرف دیگر بزرگترین نقطه ضعف آن هم این است که تنها یک درگاه USB-C دارد و از جک هدفون هم خبری نیست.