بهترین اسباب بازی پسرانه؛ ویژگی‌ها، انواع و راهنمای جامع نی نی بازار

برای درک درست از اسباب بازیهای متناسب با هر رده سنی لازم است ابتدا ویژگی‌ها روحی و جسمی و علایق و بازی‌های مورد نیاز کودکان در ماه‌ها و سال‌های مختلف سنی شان شناسایی شود. کودک در سن ۹یا ۱۰ ماهگی می تواند با خزیدن، سینه خیز رفتن، چهار دست و پا یا راه رفتن با کمک گرفتن وسایل خانه خود را به نقاط گوناگون اتاق برساند. در این سن کودک شروع به استفاده از وسایل گوناگون به حرکت خود کمک می کند، او می تواند با یک چوب یا عصا توپ خود را هل دهد یا با قاشق هویج های بشقاب غذا را جدا کند. با تلفن صحبت کنید سپس آن را به کودک دهید تا او نیز با کلمات نامفهوم صحبت کند و دوباره گوشی را به شما دهد و بازی را تکرار کنید.

  • با کمک برج مراقبت و تلسکوپ 360 درجه ای آن هیچ چیزی از چشمان تیزبین سگ های نگهبان مخفی نمی ماند.برج مراقبت سگ های نگهبان به همراه چیس و ماشینش یک اسباب بازی و بهترین کادو تولد برای کودکان رده سنی 3 سال به بالا است.
  • سه چرخه لوپ کار یک اسباب بازی پسرانه و دخترانه از سن 18 ماهگی به بعد یعنی از زمانی که بتوانند بشینند و فرمان را هدایت کنند مناسب است.
  • ماشین قدرتی اسباب بازی کودک نشکن جنس پلاستیک و مواد درجه یک برای بازی و سرگرمی کودکان می باشد.
  • این پازل چوبی که یکی از انواع بازی فکری کودک است که شکل‌ها و رنگ‌های جذابی دارد و بچه‌ها هنگام بازی کردن با آن، برای ساعاتی سرگرم می‌شوند و احساس خستگی نمی‌کنند.

لگو کلاسیک 1000 تکه ماشین های راهسازی یک اسباب بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده یک هدیه فوق العاده برای کودکان 6 سال به بالا است. با این لگو می توان سازه های خلاقانه خودتان را بسازید و یا از الگوی خودش پیروی کنید. با کمک لگو دوپلو 138 تکه مدل باغ وحش zoo parks یک باغ وحش زیبا بساز و از حیوانات مواظبت کن.

عروسک‌های نوزاد با برند ماتیلوس در انواع مختلفی همراه با لوازم جانبی نظیر ست لباس اضافه، لگن و پوشک، ظرف غذا، تخت خواب و صندلی در این فروشگاه عرضه می‌شوند. آیا اسباب بازی سیم و کابل بلندتر از 34 سانتی‌متر دارد؟ سیم و کابل وسایل بازی خیلی راحت می تواند دور گردن کودک بپیچد و خدایی نکرده موجب خفگی او شود. هنگامی که کودک می تواند دست و پای خود را تکان دهد و اشیا را در دست بگیرد، هر وسیله سیم داری را از تخت او دور نگه دارید. به طور مثال، قبلا تلفن های اسباب بازی در فروشگاه ها بود که سیم طولانی داشتند اما خدا رو شکر اکنون موبایل های اسباب بازی جای آنها را گرفته اند. به دنبال خرید اسباب بازی های برقی و یا باتری ای نباشید چرا که کودک به راحتی می ‎تواند درپوش باتری را جدا کرده و باتری و درپوش را در دهان خود قرار دهد . اسباب بازی هایی که مربوط به حرفه نقاشی و طراحی هستند بسیار برای کودکان جالب و نشاط آور هستند.

بهترین اسباب بازی های پسرانه برای سنین صفر تا 6 ماه

پازل چوبی برجسته یک پازل چوبی ۱۵ در ۱۵ است که می‌توانید طرح مورد علاقه خود را از میان طرح‌های مختلف انتخاب کنید و سفارش دهید. بازی با این پازل تاثیر زیادی در شکل‌گیری مهارت حل مسئله در کودکان دارد. این بازی یکی از جدیدترین بازی‌های فکری برای دختر و پسرهای ۲ ساله است که نقش مهمی در تقویت قوه تخیل و تجسم آن‌ها دارد. این بازی آموزشی شامل ۲۴ قطعه پلاستیکی و یک صفحه بازی پلاستیکی است که بر روی آن ۹ میله تعبیه شده است. قطعات بازی، رنگ‌ها و شکل‌های مختلفی دارند و همین ویژگی سبب می‌شود تا بازی فکری هوش برتر برای کودکان جذاب باشد. برای کودکان ۲ ساله، بهتر است از شکل‌های هندسی ساده و رنگ‌ها شروع کنید.

اسباب بازی های پسرانه مناسب برای سنین 1 تا 3 سال

به همین دلیل ما در اینجا با معرفی چند بازی مختلف به شما کمک می‌کنیم تا بهترین بازی فکری برای کودک ۲ ساله خود را راحت‌تر انتخاب کنید. از آنجایی که دختر بچه ها روحیه لطیف تری دارند بیشتر دنبال نقاشی کشیدن و مداد رنگی و اینطور چیز ها هستند. یکی از اسباب بازی های دخترانه مناسب، وسایل نقاشی و طراحی است که باعث میشود هر آنچه در قلب و فکرشان میگذرد را به تصویر بکشند که این راهی است برای بیان احساسات و تفکراتشان. البته این بازی‌ها برای رده سنی خاص نیز تولید می‌شوند ولی در کل برای تمام سنین اسباب بازی مناسب دارد و می‌تواند هر کسی را سرگرم کند.

بهترین اسباب بازی پسرانه دنیا در ۲۰۲۲

عروسک سفید برفی و پرندش از دنیای دیزنی اومده تا به خونه های شما بیان.عروسک دخترانه سفید برفی یک اسباب بازی فوق العاده برای کادوی تولد بالای 3 سال می باشد که بسیار با کیفیت و منحصر به فرد است. همه ی کوچولو ها دوست دارن که مثل مامانشون به خودشون برسن،ناخوناشونو خوشگل کنن و آرایش کنن! با ست آرایش ناخن یونیکورنی، دنیای فانتزی را زنده کنید.دختران می‌توانند با استفاده از لاک یونیکورن ناخن‌های جذابی داشته باشند.یک اسباب بازی مناسب تولد 8 سالگی است. با ست آرایش ناخن، دنیای فانتزی را زنده کنید.دختران می‌توانند با استفاده از لاک هولوگرامی ناخن‌های جذابی داشته باشند.یک اسباب بازی مناسب تولد 8 سالگی است. همه کوچولوها عاشق ماشین آتش نشانی هستند و دوست دارند در نقش یه آتش نشان حرفه ای کمک کنند و قهرمان اصلی بازی ها باشند. این ماشین موزیکال آتش نشانی با جلوه های نوری و صوتی و تجهیزات یک هدیه تولد مناسب برای کودکان بالای 18 ماه است.