بهترین اسباب بازی و بازی فکری مناسب برای کودک 2 ساله بازی دونه

در نظر داشته باشید که سلیقه فرزند شما چیست؟ چه اسباب‌ بازی‌ هایی را بیش‌تر می‌پسندد. برای مثال اگر کودک شما دوست دارد با انواع اسباب‌بازی‌ باربی و عروسکی بازی کند، سعی کنید از همان دسته اسباب‌بازی‌ها برای او تهیه کنید اما با ظاهر و کاربردی متفاوت. خرید اینترنتی اسباب بازی پسرانه باحالو همچنین انواعاسباب بازی پسرانه جدید ایرانی و خارجی با بهترین قیمت و کیفیت از سایت پیکوتویز. تحرک برای فرزند شما یک امر ضروری است امروزه بیماری چاقی در کودکان بسیار شایع شده است.

  • اغلب می توان این گونه اسباب بازی ها را در طرح ها، رنگ ها و با امکانات دیگر در بازار یافت.
  • عروسک بل از کارتون جذاب دیو و دلبر یک عروسک پولیشی دوست داشتنی برای نقش بازی کودکان شما مخصوصا دختربچه های عزیز می باشد.این عروسک دوست و همراه همیشگی کوچولوهای شما میشه.
  • ها معمولاً اسباب‌بازی‌هایی هستند که سالها کودکتان بدون دلزدگی و خستگی با آن بازی خواهند کرد.
  • اما به دنبال بازی هایی باشید که توسط متخصصان اطفال یا مربیان باتجربه معرفی شده باشد.
  • این برج هیجان‌انگیز یک بازی فکری خارق‌العاده برای کودک ۲ ساله شماست که موجب می‌شود مهارت‌های حرکتی او ارتقا پیدا کند و بتواند کنترل بیشتری بر ماهیچه‌های دست و انگشتان خود داشته باشد.

اسکوتر یکی از اسباب بازی‌های ورزشی جذاب و مهیج برای دختران است که موجب می‌شود آن‌ها فعالیت بدنی بیش‌تری داشته باشند، سطح تعادل خود را حفظ کنند، مهارت‌های حرکتی جدید بیاموزند و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. در فروشگاه اینترنتی ماتیلوس، می‌توانید انواع اسباب بازی‌های موزیکال نظیر ماهی موزیکال، ریموت کنترل موزیکال، تشک بازی، فرمان و چراغ خواب موزیکال را در مجموعه اسباب بازی‌های نوزاد و نوپا برای نوزادان خود تهیه نمایید. نتایج مطالعات حوزه روانشناسی کودک حاکی از آن است که بازی با عروسک‌ها به رشد احساس همدلی و پرورش مهارت‌های اجتماعی کودکان کمک می‌کند.

اسباب بازی‌های لگو و ساختنی با برند ماتیلوس در انواع مختلفی نظیر آجر، بریک و لگو عرضه می‌شوند. از جمله مدل‌های محبوب این بازی‌ها که در فروشگاه اینترنتی ماتیلوس به فروش می‌رسند می‌توان به روبوتایم، کوبی، گلدونه و انواع لگو دخترانه نظیر راپونزل و سیندرلا اشاره کرد. نوزاد ۶ ماهه تا ۹ ماهه بطور متفاوتی از گذشته با اسباب بازی هایش بازی می کند. او با شور و هیجان زیادی جغجغه یا دسته کلید اسباب بازی خود را به صدا در می آورد. حتی می تواند دو اسباب بازی را همزمان در دست بگیرد و آنها را به هم بکوبد. کودک در این سن می داند حتی اگر نتواند چیزی را ببیند یا لمس کند آن چیز وجود دارد.

جمع‌بندی خرید اسباب بازی برای دختران

این بازی فکری تخته ای با موضوعات اجتماعی است که قواعد خاص خود را دارد و در کشور نیجریه بیشتر از سایر کشورها طرفدار دارد. کوله پشتی کودک با بدنه ی پولیشی و نرم مینی موس برای بچه های 2 تا 6 سال مناسب است. اسباب‌بازی لبه تیز و خشن نداشته باشد، مواد اولیه اسباب بازی سمی نباشد، قطعات کوچکی در آن وجود نداشته باشد که به‌راحتی جدا شوند و شکننده نباشد.

او همچنین ممکن است برخی از مهارت ‌های پرورشی و خانواده‌ محور را که توسط اسباب‌بازی‌های دخترانه بیشتر ارائه می‌شود از دست بدهد، که مهارت‌های مهمی برای شوهران و پدران آینده است. برای خرید اسباب بازی دخترانه به سلیقه کودک توجه داشته باشید که از چه مدل اسباب بازی های خوشش می آید. به سن کودک توجه داشته باشید که اسباب بازی مناسب سن کودک خریداری کنید. عروسک سیندرلا از کارتون های جذاب والت دیزنی یک اسباب بازی دوست داشتنی برای نقش بازی کودکان شما مخصوصا دختربچه های عزیز می باشد و مناسب برای کودکان بالای 3 سال است..این عروسک دوست و همراه همیشگی کوچولوهای شما میشه. پسران به بعضی از اسباب بازی ها تمایل بیشتری نشان می دهند از این جهت در لیست اسباب بازی پسرانه پرطرفدار قرار می گیرد. انواع اسباب بازی پسرانه محبوب را لیست کردیم تا انتخاب آسان و راحت تری برای خرید اسباب بازی داشته باشید.

میخک-خرید اسباب بازی

در ابتدا سن فرزند خود را در نظر بگیرید و چالش‌هایی که اسباب‌بازی برای او ایجاد می‌کند را بررسی کنید. اسباب‌بازی که برای فرزند خود انتخاب می‌کنید، نباید به‌ سادگی قابل‌ حل کردن باشد و همچنین نباید برای او بسیار سخت باشد. سختی بیش از اندازه باعث ناامیدی کودک و سهولت آن باعث دلسرد شدن کودک می‌شود. به همین خاطر توجه به گروه سنی برای خرید اسباب بازی کودک بسیار مهم است. دقت به بهبود تعاملات اجتماعی در هنگام خرید اسباب بازی پسرانهاهمیت فراوانی دارد این امر در هنگام بازی کردن کودکتان با دیگر کودکان امکان پذیر می شود. کودکان چگونگی مذاکره کردن، همکاری، همفکری و تعاملات اجتماعی را با هم و از هم از طریق بازی کردن می آموزند.

این محصول یک تفنگ تیر اسفنجی ایرونمن یا مردآهنی Iron Man به همراه ماسک و تیر اسفنجی بی خطر می باشد. این محصول یک تفنگ تیر اسفنجی اسپایدرمن Spider Man به همراه ماسک و تیر اسفنجی بی خطر می باشد. این محصول یک تفنگ تیر اسفنجی اسپایدرمن SpiderMan به همراه ماسک و تیر اسفنجی بی خطر می باشد.

لگوهای موجود در فروشگاه کی کی تویز از انواع مدل های قهرمانان تا ساختنی تکنیکال، ساختنی غول و مینی فیگور و ساختنی کودک و قطعه درشت می باشد. این محصول یک اسباب بازی هیجان انگیز از ست ماسک و دستکش اسپایدرمن برای کودکان و نوجوانان می باشد. این محصول ماکت جیپ نظامی برند ام اند سی MILITARY M C TOY به همراه تجهیزات می باشد که هم برای بازی و هم به عنوان دکور و ویترین کاربرد دارد. این محصول یک بسته 300 عددی تیر یدک ژله ای برای تفنگ اسباب بازی می باشد که از جنس با کیفیت و خوب ساخته شده است . اسباب بازی ربات کنترلی با قابلیت پرتاب تیر و دارای موسیقی است و کودکان براحتی می توانند با آن بازی کنند. اسباب بازی ماشین های هات ویلز ست 5 عددی HOT WHACK از جنس فلز و پلاستیک باکیفیت با تکنولوژی DIE-CAST ساخته شده اند.مدل ماشین ها ممکن است متفاوت باشد.