برنامه زنجیره تامین اخلاقی پانزده سالگی خود را جشن می گیرد


برنامه زنجیره تامین اخلاقی (ESCP) پانزدهمین سالگرد خود را جشن می گیرد و در عین حال به اعداد مهمی رسیده است. ESCP Worker Helpline از زمان آغاز به کار خود در سال 2010 به 10 میلیون کارگر زنجیره تامین کمک کرده است و اخیراً کنفرانس سالانه رفاه کارگران خود را در شنژن چین برگزار کرده است و کارگران، کارفرمایان، تامین کنندگان مالی و شرکای اجرایی را برای افزایش رفاه کارکنان متحد می کند.

خط کمک یک سرویس محرمانه است. ESCP این سرویس را با هزاران شرکت پیاده سازی کرده است. اکنون برای همه اعضای تامین کننده گواهی ESCP اجباری است. خط کمک همچنین برای شرکت‌های غیرعضو ESCP به‌،وان یک سرویس اختصاصی و مستقل در دسترس است.

«ارائه مک،زمی قابل اعتماد برای کارگران برای مطرح ، نگر،‌هایشان برای حفظ محیط کار سالم و شاد حیاتی است. در طول 15 سال گذشته، ما شاهد استفاده از خط کمک به روش‌های مختلف بوده‌ایم. از افرادی که برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سیاست‌ها و مقررات کارخانه به آن دسترسی دارند تا شکایات جدی‌تر در مورد نگرش‌های مدیریتی، دستمزدهای معوقه و گزارش استفاده از کار کودکان. ما حتی داشته ایم که افرادی که از تنهایی رنج می برند از آن به ،وان منبع تعامل انس، استفاده می کنند. این داستان‌ها است که باعث می‌شود من به‌شدت به این آ،ین نقطه عطف و تعداد افرادی که خدمات بر آنها تأثیر گذاشته است افتخار کنم. من مشتاقانه منتظر گسترش دسترسی به خطوط کمکی ما، افزایش حفاظت از کارگران و ارائه بینش برای کارفرمایان آنها هستم که می تواند به بهبودهای مورد نیاز در استانداردهای کار دست یابد.”

منبع: برنامه زنجیره تامین اخلاقی

خط کمک شامل راه اندازی یک خط تلفن اختصاصی، پشتیب، روی زمین برای راه اندازی این سرویس، و معرفی کارکن، است که آن را مدیریت می کنند تا اعتماد کارگر، را که به آن دسترسی دارند، جلب کند. مک،سم شکایت شخص به فرد 23000 مورد فردی را حل و فصل کرده است، مشاوره ارائه کرده، مشاوره ارائه کرده و به کارمندان در مسائل کاری و شخصی کمک کرده است.

کریستینا لیو، مدیر یکپارچگی محصول، منبع یابی مسئول در Hallmark Cards توضیح می دهد: «مک،سم های شکایت می تواند در کمک به شناسایی و رسیدگی به مسائل قبل از تشدید آنها بسیار مؤثر باشد. «کارگران می توانند به دلیل ترس از تلافی یا عواقب درک شده از طرح شکایت بترسند. کار با یک ارائه دهنده شخص ثالث یک راه عالی برای ایجاد اعتماد در کانال های شکایت و ایجاد مکان های کاری بهتر است. این اغلب منجر به نرخ جابجایی کمتر و افزایش رضایت کارگران می شود زیرا کارگران احساس می کنند به آنها گوش داده و از آنها مراقبت می شود.


منبع: https://toybook.com/escp-15-years/