بررسی Robo Force Maxx 89 و Wrecker Action Figure


Robo Force یک اتفاق بسیار کوتاه در دهه 80 بود. با طرح‌های رباتیک جعبه‌ای که می‌توانستند مستقیماً از یک فیلم علمی تخیلی دهه 50 بیرون بیایند، آنها در کنار ده‌ها ،اب‌بازی انسان‌نما، پیشنهادی عجیب و غریب بودند.

آگهی‌های مربوط به این ملک را در آن زمان به یاد می‌آورم، و تقریباً مطمئن هستم که آنها را در راهروهای ،اب‌بازی دیدم، اما چیزهای بسیار زیادی توجه من را به خود جلب کرد، بنابراین هرگز هیچ یک از چهره‌های قدیمی را نداشتم.

یک ،مت از یک کارتون Robo Force وجود داشت، اما من آن را تا چند سال پیش تماشا نکردم، زم، که به ،وان یک ،مت اضافی در مجموعه DVD Challenge of the Gobots ارائه شد. در آن زمان من به Gobots بیشتر از Robo Force علاقه داشتم.

اما همانطور که همه ما می د،م، هیچ ،اب بازی دهه 80 واقعاً از بین نمی رود. آنها فقط به خواب زمست، می روند تا زم، که ،ی بخواهد شانسی برای آنها داشته باشد. Robo Force یک ع، دیگر از زندگی دریافت می کند، این بار از شرکت Nacelle. دو پیشنهاد اول آنها یک جفت قهرمان است: Wrecker و Ma، 89 (در اصل Ma، Steele، به دلیل احتمال مشکلات مجوز تغییر کرده است. همیشه مشکلات مربوط به مجوز است.)

من چند مشکل جزئی با ،اب بازی ها دارم، اما بعداً در مورد آن صحبت می کنیم. اینها برداشت های به روز شده ای از آن طرح های اصلی هستند، به این م،ی که طرح های جعبه ای به آن احساس انسان نما که قبلاً در مورد آن صحبت می کردم ارتقا یافته اند. ادغام یکپارچهسازی با سیستمعامل و مدرن در واقع از نظر طراحی کاملاً خوب عمل می کند. مقدار قابل توجهی از جزئیات بهبود یافته در سراسر صفحه وجود دارد، با سیم‌ها و پانل‌های حجاری‌شده‌تر و تمام آن جزئیات کوچک تکنیکی که در چهره‌های قدیمی ساده شده‌اند. از آنجایی که این خطی نبود که من در کودکی داشتم، آن زاویه نوستالژیک خاصی با آنها نداشتم، اما همچنان آنها را از یک موضع کاملاً “ربات باحال” دوست داشتم.

بیان نسبتاً من، است. البته، من همیشه یکی از ،، هستم که تا آنجا که ممکن است می خواهم، اما به نظر می رسد هر گونه محدودیتی در اینجا بیشتر از مهندسی درهم و برهم توسط واقعیت های طراحی مانع می شود. هر دو شکل دارای مفصل بندی در گردن، شانه ها، آرنج عضله دوسر، مچ دست، ، و زانو هستند. Ma، 89 دارای یک چرخش کمر است، در حالی که Wrecker ندارد. باید بگویم دلم برای این چرخش اضافی در Wrecker تنگ شده است. ای کاش هر دو چهره به نحوی از انقباض بالاتنه جلوگیری می ،د.

حرکت شانه در هر دو کمی به دلیل طراحی حجیم محدود شده است، اما آنها به اندازه کافی کار من،ی را انجام می دهند. اینها به اندازه برخی از چهره های ربات موجود در بازار دیوانه کننده نیستند، اما می تو،د آنها را در ژست های بسیار هیجان انگیزی قرار دهید.

نمی‌دانم این یک مشکل گسترده است یا نه، اما پاهای Wrecker روی شکل من عوض شد. از آنجایی که چرخاننده ران وجود ندارد، مجبور شدم تمام پای مفاصل توپی را از هر دو جدا کنم و آنها را عوض کنم. کمی بی قراری بود، و من می ترسیدم که گیره در حال ش،تن باشد، اما موفق شدم آنها را ورق بزنم، بنابراین اگر متوجه اختلافاتی در تصاویر شدید، من بلافاصله پس از حرکت دادن او متوجه موضوع شدم. امیدوارم این فقط یک بوبوو نادر باشد.

فیگورهای اصلی دارای یک حیله فنجان مکنده بودند و اینها با دو فنجان مکش توپی متصل به جای “پا” آن را تکرار می کنند. از نظر تئوری ایده خوبی است، اما من متوجه شدم که آنها کمی ناپایدار روی پایه‌های مکنده هستند، بنابراین در نهایت آنها را بیرون زدم. این باعث شد آنها یک پای محکم و بدون حرکت مچ پا از زانو تا زمین داشته باشند، اما من به شدت آن را به ،شن کاپ ها ترجیح دادم. من دوست دارم چند پای روبات معمولی را ببینم که در صورت تمایل می‌توان آن را در جای مکنده قرار داد، اما کاملاً می‌دانم که چرا این کار امکان‌پذیر نیست. کف پاهای بدون فنجان به اندازه کافی پهن و درشت است که بدون در نظر گرفتن عدم وجود پاهای واقعی، تعادل بسیار خوبی برقرار می کند.

Ma، 89 دارای دست های غیر مفصلی است. Wrecker دارای یک دست راست انبر مفصلی است. دست چپ او یک ابزار بزرگ است…خوب، ،اب. برای ش،تن ربات های شیط، عالی به نظر می رسد.

یک هوازدگی خفیف بر روی چهره ها وجود دارد، بنابراین آنها به نظر می رسد که آنها فرسودگی و پارگی، مقداری جنگ و زندگی را دیده اند. آنها پ،تیک محکمی نیستند.

برای لوازم جانبی، Ma، 89 با برخی از پیوست‌های پلاگین ارائه می‌شود. لوله‌ها پ،تیک سختی هستند—من مقداری سیم قابل خم شدن را می‌پسندم، فکر می‌کنم که ارزش بازی بیشتری می‌آورد، اما دوباره، من مشکلات امکان‌سنجی را متوجه شدم، من فقط آرزوی چیزهایی را دارم.

من از ظاهر آنها خوشم می‌آید، اما آنها چیزی نیستند که بخواهم آن‌ها را به شکل‌ها کنار بگذارم. من فکر می کنم آنها بدون اتصال آنها بهتر بازی می کنند.

Ma، 89 با دست راست تیغه ای جایگزین عرضه می شود. دست ها به راحتی عوض می شوند. او همچنین با یک تفنگ لیزری همراه می‌شود که کمی تلاش می‌کند تا در دستش قرار گیرد، اما زم، که آنجا باشد، از بین نمی‌رود.

Wrecker همراه با چند ضمیمه ،ابکاری صنعتی است که به پشت او میخکوب می شود. آنها عالی به نظر می رسند، اما او قطعاً با ،باندن آنها دوباره سنگین می شود. من ظاهر او را دوست دارم که همه با آنها هماهنگ شده است، اما فکر می کنم مانند Ma، 89 آنها را کنار بگذارم.

او همچنین با یک دسته گل از گل های زیبا مجسمه سازی شده و نقاشی شده می آید. مطمئن نیستم که قرار است نشان دهد که او یک روح روباتیک حساس است، علیرغم تمایلات ویرانگرش، اما این یک کنار هم قرار دادن جالب است.

وزن و اندازه من،ی دارند و با 1/12، 1/10 یا حتی 1/18 من، هستند.هفتم ترازو

می د،د، در حالی که من اعتراف می کنم که چند مشکل اینجا و آنجا دارم، در بیشتر موارد من هر دوی این ها را کمی دوست دارم. مورسو یک بار پاهای Wrecker را درست کردم. فکر می‌کنم نمونه اولیه ربات شرور Hun-Dred را دیده‌ام، بنابراین امیدوارم این خط – مانند خود ربات‌ها – دارای پا باشد.

درباره نویسنده پست


منبع: http://thefwoosh.com/2023/02/the-nacelle-company-robo-force-ma،-89-and-wrecker-action-figure-review/