بررسی موج Popeye 2 J. Wellington Wimpy


یک رذل پرمدعا، تنبل و پرخور. یک جابجایی بزدلانه و غمگین. مردی ضعیف الاراده کم شخصیت و کم آبرو. یک خودشیفته درنده با توهمات طبقاتی.

J. Wellington Wimpy همه این چیزها و بیشتر است. او امروز سه شنبه برای یک همبرگر به شما پول می دهد. شما بیشتر از اینکه برای یک شام اردک به خانه او بیایید خوش آمدید.

شما اردک ها را بیاورید.

خط Boss Fight Studio Popeye در میان سه ،اب بازی مورد علاقه فعلی من قرار دارد. با در دست داشتن موج 2، Wimpy به سختی همتایان موجی خود را به ،وان اولین نفر از چهار نفری که از بسته بندی خود آزاد می شود، کنار زد. با از دست دادن خط Popeye سال 2001 Mezco، این اولین باری است که بسیاری از بازیگران گسترده Popeye را به صورت اکشن فیگور دریافت می کنم. این ارقام البته به مراتب بهتر هستند، با بی، بسیار بیشتر که من، یک خط ،اب بازی مدرن است.

Wimpy به همان اندازه که می تواند Wimpy است. مانند شکل‌های Wave One، Wimpy به نظر می‌رسد که درست از صفحه چاپ شده پریده است. یک شبح بسیار خاص وجود دارد که شخصیت‌های Popeye دارند، و هیکل تنومند و بی‌حساب Wimpy کاملاً به تصویر کشیده شده است.

این‌ها آن‌هایی نیستند که به‌طور مضحک بیان می‌شوند، اما بی، که در آنجا وجود دارد بسیار خوب عمل می‌کند و به چهره‌ها اجازه می‌دهد تا آنچه را که باید در محدوده طرح‌های بسیار خاص انجام دهند، انجام دهند. آرنج ها و زانوهای تک مفصلی به خوبی کار می کنند، با دامنه 90 درجه در آرنج و کمی کمتر در زانو. چرخاننده لگن وجود ندارد، اما مفصل توپی اجازه چرخش را به جای آن مفصل خاص می دهد، بنابراین به اندازه کافی خوب کار می کند. یک مفصل توپی در کمر و گردن او و مفاصل توپی در هر دو مچ پا وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که حتی اگر پاهایش باز باشد، پاهای او را صاف کنید.

من عاشق دستگیره های کوچک روی زانو هستم.

به طور کلی، در حالی که Wimpy (و هیچ ، در خط) قرار نیست کاملاً یک نینجا باشد، تحرک و طراحی را به گونه ای متعادل می کند که برای من به اندازه کافی راضی کننده است.

Wimpy با چند دست و مجموعه‌ای از لوازم جانبی مخصوص شخصیت ارائه می‌شود. برای دست‌ها، او یک دست محکم، چند دست شلتر و یک دست با انگشت صورتی بیرونی دارد. من عاشق دست با صورتی کشیده هستم. مردی فرهیخته همبرگرهایش را با رنگ صورتی می خورد. من می دانم که انجام می دهم.

برای لوازم جانبی، Wimpy با سه همبرگر همراه است. دو تا کامل هستند، یکی از آن لقمه گرفته است. چون گرسنه است

او با یک چرخ گوشت با دسته کار می آید. Wimpy از آن دسته آدم هایی است که در کنار ، می ایستد و صبورانه منتظر مرگ آن است. او آماده آسیاب ، است. او همیشه آماده ،د ، است.

او با دربی امضای خود می آید. در حال حاضر، Popeye موج یک کلاه ملو، قابل جابجایی داشت که در ماندن آن مشکل داشت. من در نهایت از Blu-tac روی خودم استفاده کردم که خیلی خوب کار کرده است. من نگران بودم که مشکل مشابهی برای Wimpy رخ دهد، اما یک شیار در داخل کلاه وجود دارد که روی باله کوچک مویی که او روی سرش دارد می‌نشیند و کلاه را به طرز شگفت‌آوری خوب نگه می‌دارد. کلاه به طور ایمن روی هر یک از سرهای او می ماند، بنابراین این یک پیشرفت خوب است.

دو سر مورد بحث از نظر متفاوت بسیار مینیمال هستند، اما باز هم کاملاً با شخصیت او مطابقت دارند. یکی چشمانش بسته است و یکی با چشمان باز. سر سومی را با دهان باز و آماده برای خوردن تمس، نمی‌کردم، اما این من همانقدر حریص هستم که آدم‌های بی‌رحم. این دو سر، حالات بسیاری از Wimpy را در بر می گیرد.

در پایان، من عاشق این فیگور هستم، این خط را دوست دارم و Boss Fight را برای انجام آنها دوست دارم. در حالی که هنوز موج سوم نمایش داده نشده است، من امیدوار هستم که یک خانه خشن برای Wimpy برای همبرگرها آزار دهد.

درباره نویسنده پست


منبع: http://thefwoosh.com/2023/04/boss-fight-studio-popeye-wave-2-j-wellington-wimpy-review/