بررسی افسر گشت پایتون سری طبقه بندی شده GI Joe


اخیراً وقتی موجی از ارقام هر بار به فروشگاه‌ها سرازیر می‌شود، به نظر می‌رسد که اولین رقمی را که کمتر می‌خواهم و آ،ین رقمی را که بیشتر می‌خواهم، پیدا می‌کنم یا برایم ارسال می‌شود. این آ،ین موج هدف آن را منفجر کرده است زیرا من در ابتدا بیشترین افراد تحت تعقیب خود را دریافت کردم و آ،ین شخصیتم را از موج ی،ی افسر گشت پایتون دریافت کردم. بیا یک نگاهی بیندازیم!

جعبه جعبه ای است با آثار هنری افسر کبرا که دوباره رنگ شده است که باعث می شود کاش این مرد با دست اشاره می کرد تا به سربازان دستور دهد.

افسر گشت پایتون با همان تعداد زیادی از لوازم جانبی که در افسر کبرا اخیر دیدیم ارائه می شود، از جمله دو تفنگ، یک تپانچه، دو خشاب، یک اسکوپ، یک چاقو، یک حمل تفنگ و یک کلاه ایمنی. اسلحه ها در پ،تیک سیاه ریخته شده اند و چاقو کمی رنگ نقره ای براق می گیرد تا طعم واقع گرایی را بچشد.

تفنگ ها دارای جزئیات نسبتاً تیز هستند و در یک پ،تیک جامد ریخته شده اند. دو خشاب قابل جابجایی می توانند بین تفنگ ها تعویض شوند و در یک کیسه در پشت کمربند نگهداری می شوند. یک قطعه اسکوپ کوچک وجود دارد که می تواند به جلوی تفنگ بلندتر وصل شود و همچنین در یک کیسه کمربند قرار می گیرد.

تفنگ بلندتر در حامل جا می شود اگر دامنه آن برداشته شود، اما نوع کوچکتر آن روی محل اسلحه می ،بد، بنابراین او باید آن را حمل کند. کریر از یک پ،تیک خا،تری بسیار نرم ریخته شده است که به سوراخ پشت شکل متصل می شود و دارای بافت چرمی زیبا و نماد کبرا است. همه چیز به جز تفنگ کوچکتر را می توان روی شکل ذخیره کرد.

اسلحه ها همچنین می توانند از افکت های انفجار بسته های Viper استفاده کنند.

مجسمه‌سازی جالب است زیرا فکر می‌کردم این مرد یک نقاشی مستقیم از افسر است، اما معلوم شد که از نیم تنه، گردن و ساعدهای پیاده نظام استفاده می‌کند. کمی تنوع به او می‌دهد و باعث می‌شود که بخواهم افسر آبی و چهره‌های پیاده نظام را به روشی مشابه ،یب کنم، زیرا یکی از شکایت‌های من در مورد پیاده نظام این بود که مفصل تنه محدود است.

مفصل معمولی خط است با این تفاوت که او مشکل عجیبی با ، دارد. تا آنجایی که من می توانم بگویم، همه قطعات مانند فیگورهای افسری و پیاده نظام هستند که قبلاً داشتیم، اما به دلایلی این یکی موضع گسترده تری دارد مگر اینکه ، را پایین بیاورید. پاهای او به اندازه سایر فیگورهایی که از این بدن استفاده می کنند نمی خواهند به هم ب،بند. ممکن است مجبور شوم یکی را جدا کنم تا بفهمم چه چیزی باعث این مشکل شده است زیرا از نظر بصری آنها ی،ان به نظر می رسند.

رنگ جامد با تعداد زیادی از شکل های ریخته گری شده در رنگ پ،تیک من، است و الماس های پایتون به طور تمیز اعمال می شوند. او با دیگر بچه های پایتون کمی ناهنجار به نظر می رسد، زیرا او تنها ،ی است که رنگ سبز نخودی دارد، اما من فکر می کنم که اگر Copperhead و سرباز معمولی را که آن سبز را نیز دارند آزاد کنند، احساس انسجام بیشتری خواهد داشت. من همچنین دوست دارم که آنها در اینجا نیز کمی رنگ پوست را تغییر دادند.

به طور کلی این رقم محکمی است، اما زرق و برق دار نیست. من دو نفر دارم، اما به بازگرداندن یکی فکر می کنم، زیرا نیازی به افسران متعدد در پایتون پاترول احساس نمی کنم، زیرا تیم پایتون من آنقدرها هم بزرگ نیست.

درباره نویسنده پست


منبع: http://thefwoosh.com/2023/02/hasbro-pyt،n-patrol-officer-review/