با Smellephant VTech همه 5 حس را تیز کنید


Smellephant با پنج قطعه میوه ارائه می شود تا بچه ها بتوانند در بازی های تعاملی شرکت کنند که آنها را تشویق می کند تا در مورد هر پنج حواس بیاموزند! | منبع: VTech

گاهی اوقات باید برای توقف و بوییدن گل های رز – یا در این مورد، میوه ها وقت بگذارید.

جدیدترین ،اب بازی VTech که برای کودکان نوپا ۱۸ ماهه به بالا طراحی شده، Smellephant است، یک فیل شایان ستایش که به بچه ها اجازه می دهد واقعاً با حواس خود در تماس باشند.

این دوست پاکیدرم تعاملی کودکان پیش دبست، را با حواس پنجگانه خود آشنا می کند. همراه با پنج قطعه میوه است که بچه ها می توانند روی تنه آن قرار دهند تا رنگ ها، اعداد و حقایق میوه را کشف کنند. فیل ،طوم خود را حرکت می دهد و آهنگ های جذابی در مورد انگور، لیمو، توت فرنگی، سیب و پرتقال می خواند.

بچه ها می توانند حواس پنج گانه، رنگ ها، اعداد، حقایق میوه و موارد دیگر را با Smellephant کشف کنند! | منبع: VTech

گوش‌های Smellephant نیز به سمت جلو می‌چرخند و چشم‌های او را می‌پوشاند تا بچه‌ها بتوانند یک بازی سرگرم‌کننده ،k-a-boo را انجام دهند. (به‌علاوه، آن گوش‌های ،انه جلوی حس بویایی او را نمی‌گیرند؛ حتی اگر چشم‌هایش پوشیده باشد، باز هم می‌تواند میوه را بو کرده و تشخیص دهد.)

این ،اب بازی شایان ستایش و رنگ روشن از طریق حالت های مختلف بازی جذاب است. حالت بازی رایگان جایی است که بچه ها می توانند رنگ ها، اعداد و حواس پنج گانه را کشف کنند. در حالت Quiz، Smellephant بچه ها را تشویق می کند تا از حواس مختلف خود از طریق یک بازی استفاده کنند که باعث سرگرمی و یادگیری آنها می شود. بچه‌ها همچنین می‌توانند در حالت موسیقی 12 آهنگ درباره میوه‌ها و فیل‌ها بخوانند.

و اگر همه اینها کافی نبود، پای Smellephant همچنین دکمه‌هایی دارد که بچه‌ها می‌توانند برای آهنگ‌های بیشتر و جلوه‌های صوتی حیوانات، آن‌ها را فشار دهند.

گذشته از تمام مزایای آموزشی و رشدی آن – که برای همه ،اب بازی های VTech استاندارد هستند – این فیل فوق العاده زیبا است. رنگ آبی روشن، گوش‌های طرح‌دار و چشم‌های درشت آن یک ،اب‌بازی جذاب و زیبایی‌شناختی را به هر اتاق بازی اضافه می‌کند.

با قیمت 30 دلاری، تشخیص تمام ارزش بازی در این دوست سرگرم کننده کار سختی نیست. اگر به دنبال یک ،اب بازی آموزشی و جذاب برای مدتی در زندگی خود هستید، به Smellephant VTech نگاه نکنید – این فقط عقل سلیم است!


منبع: https://www.thetoyinsider.com/smellephant-review/