با Föm Mania آن را به تابستانی پر از سرگرمی و کف آلود تبدیل کنید


بچه‌ها با خط قابل حمل ،اب‌بازی‌های نبرد فوم و ماشین‌های فوم از Little Kids از Föm Mania لذت خواهند برد.

Quicks،t Foam Blaster جدید برای کودکان 5 ساله و بالاتر، سرگرمی‌های غلیظ، صابونی و آب‌پاش را ایجاد می‌کند. بلستر کودک با 4 اونس کنسانتره Föm غیر سمی ارائه می شود که دارای فرمولی بدون پارگی است. این باید محلول کافی برای پر ، بلستر تا هشت بار باشد. بچه ها می توانند محلول را تا انتهای خط پر بریزند و سپس بقیه را با آب پر کنند. سپس، عقب بایستید زیرا Quicks،t فوم‌های کرکی را تا عمق 10 فوتی بیرون می‌زند. به علاوه، نیازی به باتری نیست. بچه ها به سادگی بیش از 30 شات از سرگرمی های فوم دار مداوم را پمپاژ کرده و هدف قرار می دهند. برای بهتر ، اوضاع، والدین نیازی به نگر، در مورد تمیز ، ندارند زیرا فوم م،ا خود به خود حل می شود. Quicks،t Foam Blaster در Target، Amazon، Meijer، Walgreens و بسیاری از فروشگاه های تخصصی محله با قیمت 12.99 دلار موجود است. همچنین یک بسته 2 بسته انحصاری در آمازون با قیمت 29.99 دلار وجود دارد.

،نه
فوم بلستر Quicks،t
فوم Föm Mania خود به خود حل می شود، بنابراین هیچ نگر، در مورد تمیز ، آشفتگی وجود ندارد. | منبع: بچه های کوچولو

اگر بچه‌ها بیشتر به دنبال این هستند که این آشفتگی را بیشتر در آغوش بگیرند، مورد علاقه طرفداران تابستان گذشته، Föm Mania Fömalanche را بررسی کنید. تنها با فشار دادن یک دکمه، کودکان 5 ساله به بالا می توانند انبوهی از فوم های سبک و مطبوع بسازند. فقط کنسانتره فوم و آب را به م،ن اضافه کنید و دستگاه را روشن کنید. Fömalanche با سه بسته 3.3 انسی کنسانتره فوم و همچنین ایده های سرگرم کننده Föm برای بازی ارائه می شود. این دستگاه همچنین دارای یک دسته برای حمل و نگهداری آسان است. Fömalanche به شش باتری D نیاز دارد که شامل آنها نمی شود و در Target، Amazon، Meijer، Walgreens و بسیاری از فروشگاه های محله با قیمت 49.99 دلار موجود است.

این ،اب‌بازی‌های Föm Mania برای جشن‌های تولد خاطره‌ساز، نبردهای حماسی فوم حیاط خلوت، یا حتی حماقت‌های معمولی روزمره، ایده‌آل هستند.


دستگاه فوم FOMALANCHE

دستگاه فومالانچ انبوهی از فوم سبک و هوا را برای بازی بچه ها ایجاد می کند. بچه ها یا والدین می توانند کنسانتره و آب را به م،ن اضافه کنند و برای سرگرمی سریع و آسان دستگاه را روشن کنند. دارای یک دسته برای حمل آسان و شامل سه بسته 3.3 اونسی کنسانتره فوم است.

هم اکنون ،یداری کنید

Toy Insider در برنامه های وابسته شرکت می کند که ممکن است هنگام ،ید از طریق پیوندهای زیر برای سایت درآمد ایجاد کند.



FOM MANIA QUICKSHOT FOAM BLASTER

Quicks،t Föm Blaster سرگرمی‌های غلیظ، صابون‌آمیز و مفرح را ایجاد می‌کند. بلستر دارای 4 اونس کنسانتره Föm غیر سمی است که باید محلول کافی برای پر ، بلستر تا 8 بار باشد. بچه ها می توانند محلول را تا انتهای خط پر بریزند و سپس بقیه را با آب پر کنند. سپس، عقب بایست…





منبع: https://thetoyinsider.com/fom-mania-summer-toys-news/