با برنامه “Earth Rangers” از محیط زیست دفاع کنید


شخصیت های رنگارنگ در زمین رنجرز برنامه | منبع: Earth Rangers

آینده سیاره ما در دستان نسل بعدی است. Earth Rangers، بزرگترین سازمان حفاظت از جوانان در جهان، اکنون رایگان ارائه می دهد زمین رنجرز برنامه برای ایالات متحده این برنامه یادگیری در مورد حفاظت از طبیعت و کشف راه های کمک را برای کودکان آسان و لذت بخش می کند. این برنامه به بچه ها می آموزد که چگونه ضایعات غذایی را کاهش دهند، پا،ازی خطوط ساحلی را سازماندهی کنند و باغ های گرده افشان بکارند.

Earth Rangers در سال 2004 در کانادا شروع به کار کرد و از آن زمان به 350000 عضو جوان حافظان محیط زیست رسیده است. در زم، که بسیاری نسبت به محیط زیست احساس ناتو، و اضطراب می کنند، موسسه خیریه Earth Rangers به ​​کودکان و خانواده ها در سراسر کشور می آموزد که چگونه می توانند تأثیر واقعی و مثبتی بر طبیعت و جوامع خود داشته باشند. ارت رنجرز از طریق اقدامات دست یافتنی از چشم انداز مثبت آینده حمایت می کند. راه‌اندازی این اپلیکیشن در ایالات متحده نوید افزایش پتانسیل اعضای جدید را می‌دهد و الهام‌بخش کودکان و خانواده‌های بیشتری برای کنترل آینده محیطی خود است.

مرکز ماموریت برنامه Earth Rangers. | منبع: Earth Rangers

این برنامه دارای چالش های سرگرم کننده و رقابتی جامعه است. هر یک از این ماموریت های محیطی انگیزه بیشتری برای بازی از طریق جوایز نشان های مجازی، امتیازات و موارد دیگر ارائه می دهد. اعضا می توانند پیشرفت خود را در مقابل سایرین در تابلوی امتیازات Earth Rangers پیگیری کنند.

بچه‌های دوستدار حیوانات دوست خواهند داشت که با پرداخت هزینه‌ای ناچیز، گونه‌های مختلفی مانند ،س‌های قطبی یا پانداهای قرمز را بپذیرند. بچه‌ها می‌توانند عضو جدید خانواده حیوان خود را با یک حیوان عروسکی و گواهی فرزندخواندگی نشان دهند.

عضویت در Earth Rangers آسان و رایگان است! با اجازه والدین، بچه‌ها می‌توانند در برنامه ثبت‌نام کنند و یک آواتار قابل سفارشی‌سازی با قابلیت ،ب سود اضافی ایجاد کنند. سپس کارت عضویت رایگان و بسته خوشامدگویی را دریافت خواهند کرد. Earth Rangers همچنین یک منبع آموزشی مهم است که دارای هزاران ساعت فیلم آموزشی، مقاله، حقایق حیوانات و پاد،ت است.

این زمین رنجرز برنامه برای دانلود در دسترس است اپل اپ استور و فروشگاه Google Play رایگان. بازدید کنید سایت ارت رنجرز برای یادگیری بیشتر


منبع: https://www.thetoyinsider.com/earth-rangers-app-launch/