«باند نامناسب» محبوب مارول به فروشگاه ها می آید • کتاب اسباب بازی


LEGO’s The New Guardians’ Ship قابل ساخت برای بازی و نمایش است.|منبع: گروه LEGO

استودیو مارول Guardians of the Galaxy Vol. 3 جمعه آینده، 5 می، در سینماهای سراسر کشور نمایش داده می‌شود و ،ده‌فروشان طیف گسترده‌ای از ،اب‌بازی‌ها، کل،یون‌ها و موارد دیگر را با الهام از Star-Lord، Groot، Drax، Mantis و بقیه نگهبانان عرضه می‌کنند.

نکات برجسته از مجموعه ها عبارتند از:

سری افسانه‌های مارول از Hasbro شامل تعداد زیادی فیگور کل،یونی 6 اینچی است. تصویر Star-Lord است.|منبع: Hasbro

سری افسانه‌های مارول Star-Lord، Guardians of the Galaxy Vol. 3 از Hasbro یک فیگور 6 اینچی قابل حمل و کل،یونی است که برای شبیه به Star-Lord در فیلم آینده طراحی شده است. همراه با دو لوازم جانبی بلستر که در فیلم دیده می شود و 24.99 دلار قیمت دارد. از دیگر چهره های 6 اینچی مجموعه افسانه های مارول می توان به Rocket، Nebula، Mantis و غیره اشاره کرد.

Hasbro’s Groot Talking Role Play Mask به 15 روش مختلف می گوید “من گروت هستم”.|منبع: Hasbro

مارول Guardians of the Galaxy Vol. 3 Groot Talking Role Play Mask دارای یک فک فعال شده با چانه است که بچه ها می توانند آن را پایین بکشند تا 15 گونه از “I Am Groot” را بشنوند. قیمت این ماسک 34.99 دلار است و به بچه ها اجازه می دهد تا ماجراهای فضایی حماسی خود را بسازند.

Funko POP فردی را منتشر کرد! شخصیت ها و همچنین مجموعه ها. ع، سحابی و مانتیس در اینجا.|منبع: Funko

Funko بیش از دوازده POP منتشر کرد! محصولاتی برای جشن گرفتن آ،ین ماموریت کهکش، نگهبانان. Funko POP! Guardians of The Galaxy: Volume 3 — Nebula & Mantis یک مجموعه انحصاری Target است که به ،وان یک مجموعه بلک لایت با Nebula و Mantis با قیمت 29.99 دلار عرضه می شود. Funko POP! جعبه مجموعه: نگهبانان کهکشان — جلد 3 Drax POP! و سه راهی شامل blacklight POP است! درا، و یک تی شرت خا،تری با یقه خدمه که در، در نبرد را نشان می دهد به قیمت 29.99 دلار. این مجموعه همچنین شامل جاکلیدی های 4 اینچی در چندین کاراکتر است.

این بازی 500 قطعه ای همراه با پوستر جایزه است.|منبع: Buffalo Games

Buffalo Games از نسخه 500 قطعه ای Marvel Guardians of the Galaxy Vol. 3 پازل اره منبت کاری اره مویی به قیمت 10.99 دلار. این تصویری از شخصیت‌هایی از جمله Star-Lord، Rocket، Drax، Mantis، Groot، Nebula و غیره دارد و با امضای Perfect Snap توسط Buffalo Games ساخته شده است. این بازی با پوستر پازل جایزه همراه است.

The New Guardians’ Ship با پنج مینی فیگور عرضه می شود.|منبع: گروه LEGO

کشتی نگهبانان جدید از گروه LEGO هم برای بازی و هم برای نمایش ساخته شده است. این سفینه فضایی قابل ساخت دارای یک کابین خلبان باز با فضایی برای سه مینی فیگور، یک محفظه مخفی برای مینی فیگور دیگر، فضای ذخیره سازی برای وسایل و لوازم جانبی و دو سفینه فضایی کوچک قابل جدا شدن از سفینه مادر است. این مجموعه 99.99 دلار قیمت دارد و با پنج مینی فیگور از فیلم ارائه می شود: Mantis، Drax، Star-Lord، Nebula و Adam Warlock. سفینه فضایی را می‌توان به راحتی برداشت و در فضا «هوچ کرد»، سپس پس از پایان فعالیت روز، روی پایه آن نمایش داده شد.

بچه ها می توانند سعی کنند همه 11 جاکلیدی را جمع آوری کنند.|منبع: Monogram International

Monogram International’s Marvel Guardians of The Galaxy Vol. زنجیره کلید 3 Characters Mystery Bag با قیمت 8.90 دلار در دسترس است. هر کیسه کور همراه با یک گیره گیره کیف کاراکتر 2.5 اینچی از فوم سه بعدی و PVC ارائه می شود. در مجموع 11 طرح شخصیت وجود دارد.

لباس موشک همراه با ماسک و دم را، است.|منبع: Jazwares

Jazwares یک لباس تمام بدن بچه‌ها راکت را از بخش جدید Costume Play خود با ماسک و دم را، معرفی کرد. The Jazwares Youth Boy Marvel Guardians of the Galaxy Vol. 3: Rocket Rac، Costume به زودی با قیمت 19.97 دلار در دسترس خواهد بود.

این هدفون بلوتوث و بی‌سیم می‌تواند صدا را از تلفن هوشمند، تبلت و رایانه پخش کند.|منبع: KidDesigns

KidDesigns جلد Guardians of the Galaxy را منتشر کرد. 3 – ایربادهای بی‌سیم واقعی با جعبه شارژ (29.99 دلار) و Guardians of the Galaxy Vol. 3 – هدفون بی سیم بلوتوث (29.99 دلار). این هدفون دارای یک باتری داخلی قابل شارژ است که امکان پخش کلی تا 18 ساعت را فراهم می کند. این هدفون برای اطمینان از سطح گوش دادن ایمن برای کودکان، حجم صدا را کاهش می دهد و با باتری قابل شارژ داخلی عرضه می شود که تا 37 ساعت بازی مداوم را امکان پذیر می کند. دارای یک میکروفون داخلی برای صحبت با دوستان و یک کابل صوتی 3.5 میلی متری قابل جدا شدن در صورت در دسترس نبودن بلوتوث. هدبند قابل تنظیم و بالشتک های گوش پوشیده شده، تن، سفارشی را با طراحی تاشو برای سفر و ذخیره سازی راحت ارائه می دهد.

نسخه 2023 را بررسی کنید کتاب ،اب بازی بزرگ برای انتشار بیشتر فیلم‌های ،اب‌بازی، و مراقب شماره مجوز و سرگرمی ما باشید که در 13 ژوئن در دسترس است.


منبع: http://toybook.com/marvel-guardians-of-the-galaxy-toy-launch/