بازی Rainbow Ball Run KiwiCo یکی از موارد ضروری برای بچه های کنجکاو است


Rainbow Ball Run به همراه دو توپ چوبی بزرگ و با قابلیت گرفتن آسان عرضه می شود. | منبع: KiwiCo

علت و معلول یک مفهوم مهم برای کودکان نوپا برای یادگیری است، و دویدن با توپ راهی عالی برای آنها برای تقویت این درک است. KiwiCo که به خاطر جعبه‌های اشتراک حاوی محصولات خلاقانه و کاربردی برای بچه‌ها شناخته می‌شود، جعبه‌های مستقل با هدایایی را نیز ارائه می‌دهد که همچنان ادامه خواهد داشت – از جمله یک دویدن با توپ باورن،ی.

Rainbow Ball Run دارای 10 برج رنگارنگ است که در بالا و پایین به ترتیب ارتفاع به هم متصل می شوند. همراه با دو توپ چوبی است که نوزادان می‌توانند مستقیماً روی برج‌ها بیندازند و به شکل جادویی آبشار آنها را به پایین تماشا کنند. توپ‌ها بزرگ هستند و به راحتی در دست می‌شوند و خطر خفگی برای بچه‌های کوچک ایجاد نمی‌کنند (یک مزیت بزرگ، زیرا این الگوی بازی معمولاً در اطراف مسیرهای مرمری قرار می‌گیرد که برای کودکان نوپا من، نیست).

کودکان نوپا و پیش دبست، می توانند برج ها را به صورت دایره ای بچرخانند و آنها را به روش های مختلف دوباره مرتب کنند تا ببینند چگونه بر نحوه حرکت توپ ها به سمت پایین تأثیر می گذارد. | منبع: The Toy Insider

این برج ها ،یبی از مقوا، چوب و پ،تیک فوق العاده ضخیم و با کیفیت هستند. هر برج دارای یک لبه برجسته در اطراف بالا برای کمک به مهار توپ است که هنگامی که بچه ها آن را به زمین می اندازند، صدایی عالی ایجاد می کند. جلوه‌های صوتی در زمین‌های مختلف ادامه می‌یابد، زیرا توپ به سمت پایین می‌رود و تجربه شنیداری جذابی را برای نوزادان فراهم می‌کند.

نوزادان نه تنها با این ،اب بازی تجربه علت و معلولی خواهند داشت، بلکه روی مهارت های حرکتی ظریف و ردیابی چشم خود نیز کار خواهند کرد. مزایای توسعه، به خصوص برای چنین محصول ساده ای بسیار زیاد است. والدین و مراقبان باید همیشه نقش فعالی در زمان بازی با این ،اب بازی داشته باشند، به خصوص به این دلیل که برج ها ممکن است از هم جدا شوند و قطعات متصل کننده پنهان شده در پایین ممکن است به خطر خفگی تبدیل شوند. KiwiCo یک کتابچه آموزشی عالی ارائه می دهد که به بزرگسالان ایده های عالی در مورد نحوه درگیر ، بچه های کوچک با توپ دویدن ارائه می دهد، بنابراین هیچ ، حوصله کاوش را ندارد.

و در حالی که Rainbow Ball Run برای کودکان نوپا ۱ سال به بالا عالی است، برای کودکان در سنین پیش دبست، نیز جذاب خواهد بود زیرا راه‌های جدیدی برای تعامل با آن پیدا می‌کنند. این ،اب بازی همه چیز در مورد آزمایش است. بچه‌ها می‌توانند برج‌ها را در یک خط مستقیم بکشند، یا آن‌ها را به صورت دایره‌ای بچرخانند تا ببینند موقعیت‌یابی چگونه بر نحوه حرکت توپ بین آنها تأثیر می‌گذارد. آن‌ها می‌توانند قطعات را جدا کرده و به روش‌های مختلف دوباره سرهم کنند و مشاهده کنند که چگونه تغییرات بر لحن و ریتم سقوط توپ تأثیر می‌گذارد.

KiwiCo’s Rainbow Ball Run تعداد زیادی کادر را بررسی می کند: ایمن است، بازی با آن آسان است و با بچه ها رشد می کند. همچنین این که از نظر زیبایی بسیار دلپذیر است و در هر اتاق بازی یا مهد کودکی عالی به نظر می رسد، ضرری ندارد. بچه‌ها دوست دارند با این توپ خلاقانه آن را به زمین بیاندازند.


منبع: https://www.thetoyinsider.com/kiwico-rainbow-ball-run-review/