بازی اسکیپ روم یا اتاق فرار چیست + انواع اتاق فرارها لست سکند-آل اسکیپ

بازی اسکیپ روم یا اتاق فرار چیست + انواع اتاق فرارها لست سکند-آل اسکیپ

ازاین‌رو این بازی در جهان به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های گروهی تبدیل شده و اخیرا در مدارس، دانشگاها و سازمان‌های بزرگ هم راه پیداکرده است. بله، برای بعضی بازی‌ها امکانش هست بدون اینکه خللی در بازی شما رخ دهد. مانند فرار از زیرزمین خالی از سکنه، که دکور و صوت و وسایل الکتریکی اتاق با تِم هماهنگه اما هیچ داستان کلی وجود ندارد. پانزده دقیقه قبل از شروع سانس در لوکیشن مجموعه حاضر شوید شما قبل و در حین بازی توسط شخص گیم مستر راهنمایی شده و آموزش‌های لازم رو می‌بینید. و از بین دوستان، خانواده یا همکارانتون میتونن انتخاب بشن تا یک تیم سه تا شش نفره تشکیل بدید.

  • در ابتدا بازیکنان فکر می‌کنند که با اتاق و وسایلی ساده و یا قدیمی سروکار دارند.
  • رویه اسکیپ روم به این صورت است که گروه شما وارد فضایی کاملاً واقعی با داستان و معما و فضایی از قبل آماده شده می‌شود.
  • اتاق فرار (کوری) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهرک گلستان واقع شده است.
  • برای شرکت در این بازی هیجان‌انگیز باید بزرگ‌ترین اتاق فرار ایران رو انتخاب کنید و یکی از ژانرهای ماجراجویی این اتاق رو برای بازی در نظر بگیرید.
  • اگر قبلا یکی از مجموعه فیلم‌های ارّه را دیده باشید دیگر با میزان استرس و خشونتی که در آن وجود دارد قطعا آشناید.
  • این مجموعه هر روز هفته از ساعت ۲ ظهر تا ۱۲ شب باز است البته باید قبل از رفتن تماس بگیرید و اتاق فرار مورد نظرتان را رزرو کنید.

هدف اصلی این مجموعه طراحی و اجرای اتاق‌ فرارهای طبیعی و واقعی است. در مجموعه اسکیپ هوم ما برای شما دو اتاق فرار با نام‌های پاپوش و خانه اشباح را معرفی می‌کنیم و امید بر آن است، این اطلاعات برای شما مفید واقع شود. طراحی این اتاق فرار از فهرست اتاق فرار‌های تهران بسیار خلاقانه و هیجان‌انگیز بوده و حس بسیار متفاوتی را به مخاطبان خود منتقل می‌کند؛ به همین دلیل قیمت این مجموعه نسبت به سایر مجموعه‌های تهران به مقدار چشمگیری بیشتر است.

اسکیپ می (شعبه مجتمع تجاری کوروش)

اگر قبلا در این اتاق‌ها بازی کرده‌اید حتما تجربه‌تان را برای ما و بقیه خواننده‌ها تعریف کنید. اگر اتاق فرارهای تهران را کمی بشناسید خواهید دید که بازی‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام درجه سختی خاص خودش را دارد. اتاق‌های فرار هم به همین صورت هستند، با این تفاوت که شخصیت اصلی ماجرا شما و هم‌تیمی‌هایتان هستید و البته که فضای اتاق فرار هم در عین امنیت لازم تا حد ممکن شبیه به همان فیلم و بازی‌های ویدئویی مذکور هستند. اتاق قرار یک پدیده نسبتا جدید است که در آن بازیکنان با استفاده از سرنخ ها، استراتژی ها و راهنمایی، مجموعه ای از معماها و چالش ها را حل می کنند تا به هدف خود برسند.

آیا تجربه اتاق فرار محدودیت سنی دارد؟

اما خوشبختانه پادزهر آن توسط یک دانشمند پیدا شده و شما باید پادزهر را زودتر از قاتل­ آقای دانشمند پیدا کنید و نسل بشر را نجات دهید. این اتاق فرار کلی سناریوهای مختلف با اتاق‌­های جدا و اختصاصی دارد. اتاق فرار گمشدگان، اتاق فرار جنون زندان، اتاق فرار پادزهر، اتاق فرار مالیخولیا، اتاق فرار دور دنیا در ۶۰ دقیقه، اتاق فرار ۷ و اتاق فرار موزه از جمله سناریوهای مرکز بازی‌های فکری از طریق مقاله زیر کلیک کنید تهران هستند.

آشنایی با فضای اتاق فرار

تاق فرار (اسرار پنهان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله دهکده المپیک واقع شده است. لطفا جهت شرکت در بازی از پوشش لباس و کفش مناسب مطمئن شوید برخی از مراحل نیاز به فعالیت های بدنی دارند که برای این منظور پوشیدن لباس مناسب الزامی است و لطفا بهداشت خود را رعایت کنید. اتاق فرار را به طوری طراحی می‌کنند، که شما می‌بایست معماهایی را در آن حل کنید. این معماها گاهی با وسایل عجیب و در نظر اول به درد نخور، قابل حل خواهند بود. حتی ممکن است به شما کدهایی بدهند که از طریق کشف رمز آن کدها، معماهای موجود در اتاق را حل کنید.