باب اسفنجی XXRAY Plus توسط Jason Freeny x Mighty Jaxx


Jason Freeny x Mighty Ja، آ،ین ماجراجویی کالبدشکافی شده، شیرجه به پایین بیکینی برای XXRAY Plus باب اسفنجی شلوار مربعی ،اب بازی هنری وینیل اسفنج مورد علاقه همه با توجه به نقش های قبلی خود در جعبه کور، چتر دریایی است، تور در دست. گری ح،ون برای سواری (به م،ای واقعی کلمه) همراه است، زیرا این جفت به نظر می‌رسد که بسیاری از شگفتی‌های شناور با ارزش در مزارع چتر دریایی را در خود جای دهد.

Freeny یک بار دیگر به ما اجازه می دهد تا ببینیم اسفنج و ح،ون واقعاً از چه چیزی ساخته شده اند و یک طراحی جالب از جلو به عقب جدا شده است. این شکل دارای یک پایه اقیانوسی دایره‌ای است – یک امتیاز مثبت برای تنظیم صحنه و شاید یک حرکت جانبی برای عدم همراهی با یک شکل استانداردتر و مستقل. حتماً مقدمه Mighty Ja، را در مورد زیر و بم آن بررسی کنید ورزش چتر دریایی اعتیاد آور.

این XXRAY Plus باب اسفنجی شلوار مربعی ،اب بازی هنری وینیل (8.5 اینچ) برای پیش ،ید در دسترس است Mighty Ja، به قیمت 169 دلار و قرار است در جولای 2023 ارسال شود.


منبع: https://www.vinylpulse.com/2023/02/،ray-plus-spongebob-squarepants-by-jason-freeny-x-mighty-ja،.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=،ray-plus-spongebob-squarepants-by-jason-freeny-x-mighty-ja،