اوهلالا و فونکو پاپ رین باررا! آسیا وینیل در ToyCon PH


هنرمند فیلیپینی رین باررا او به خاطر مجسمه ها و نقاشی های چوبی اصلی خود شناخته شده است. بارارا در دوران کودکی ،اب‌بازی‌های زیادی نداشت و یاد گرفت که از مواد پیدا شده خودش را بسازد. او به ،وان یک هنرمند حرفه ای، مجسمه هایی با دست حکاکی شده از امضای خود می سازد چه ،ی زندگی می کند شخصیت. هر مجسمه Ohlala که تا حدی از اصطلاح «نوشته شده در تمام صورت شما» الهام گرفته شده است، به صورت بصری احساسات مختلفی را با مجموعه ای از نمادها و ال،ای مش، حاوی فلش ها، نقطه ها و موارد دیگر بیان می کند. هر چهره داستان افراد مختلف، از هر طبقه‌ای را روایت می‌کند.

باررا با گسترش دامنه هنری خود، چهار فیگور وینیل را با الهام از آثار مجسمه‌سازی خود خلق کرده است. خود چه ،ی زندگی می کند ،اب بازی های هنری وینیل ارائه شده توسط وینیل روی وینیل گا،ی و تولید شده توسط سبک ذهنی سه طرح اصلی خود را بیاورد-چه ،ی زندگی می کند، عشق و مادر– خارج از گا،ی و روی قفسه های کل،یونر. در حالی که آن‌ها نسبت‌های باریک و شکل چهره‌ی کلی شخصیت را به اشتراک می‌گذارند، هر فیگور در این سری مجسمه‌ای منحصربه‌فرد دارد تا به دیدگاه باررا وفادار بماند.

علاوه بر سه ،اب بازی هنری اصلی جدید، Barrera مفهوم Ohlala خود را با Funko Pop! آسیا: رین باررا – عشق ،اب بازی هنری وینیل توسط MINDstyle. فیگور Funko Pop او پیچیدگی های عشق را با یک الگوی چهره جدید با رنگ های گرم زرد، قرمز و صورتی با نمادهای سیاه و سفید بررسی می کند.

سه رین باررا چه ،ی زندگی می کند ،اب بازی های هنری وینیل (12 اینچ، 14000 پی اچ پی) و انحصاری قبل از انتشار Funko Pop! آسیا: رین باررا – عشق ،اب بازی هنری وینیل (750 پی اچ پی) در فروشگاه موجود خواهد بود MINDstyle FanXperience منطقه در آ، این هفته Toycon PH رویداد (7.7 – 7.9) در م،ل. باررا برای دیدار با هواداران و امضای فیگورهای خود آماده است.

Toycon PH
مرکز همایش SMX
طبقه دوم
شهر پاسای، فیلیپین

جمعه، 7 جولای – 11:00 صبح تا 20:00
شنبه 8 ژوئیه – 11:00 صبح تا 21:00
یکشنبه 9 ژوئیه – 11:00 صبح تا 19:00




منبع: https://www.vinylpulse.com/2023/07/reen-barreras-ohlala-funko-pop-asia-vinyls-at-toycon-ph.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=reen-barreras-ohlala-funko-pop-asia-vinyls-at-toycon-ph