اولین‌های TMNT: پیتر لرد x ISH


ISH با مجوز رسمی جدید به ریشه های TMNT برمی گردد TMNT Firsts: Peter Laird ،اب بازی هنری وینیل در سال 1983، کوین ایستمن الف را به اشتراک گذاشت لاک پشت نینجا نقاشی با پیتر ،د به ،وان یک شوخی. سپس لِرد برداشت خود را از ایستمن خلق کرد لاک پشت اول. این اولین نقاشی‌ها به‌،وان آغاز مجموعه حماسی TMNT بود.

را ،د شکل یک ترجمه سه بعدی نقطه ای از اولین طراحی لاک پشت او است. طراحی Laird نسبت به طرح ایستمن با شکل طبیعی سر به لاک پشت های واقعی نزدیک تر است. این یک همراه عالی برای OG است لاک پشت اول شکل – بر اساس اولین نقاشی ایستمن – که موندو در سال 2015 منتشر کرد. تیم پشت تصویر اول به این شکل دوم از بنیانگذار ISH منتقل می شود. جاستین اسماعیل به مجسمه ساز متیو بلک. علاوه بر این، ،اب بازی های معروف Four Hor، و Double G روی طراحی رنگ و ،وجی کار ،د.

را اولین‌های TMNT: پیتر لیر،اب‌بازی هنری d vinyl (~7 اینچ) در چهار نسخه مختلف برای پیش‌سفارش در دسترس خواهد بود. چهارشنبه (5.10) ساعت 8 صبح به وقت محلی از جانب گا،ی گلوگاه : یک و نسخه سیاه و سفید (500 عدد 75 دلار)، الف نسخه رنگی با ماسک نارنجی (500 عدد، 75 دلار)، الف نسخه رنگی با ماسک قرمز (500 عدد، 75 دلار) و یک نسخه لو، سیاه/سفید (300 عدد، 100 دلار) با دو سر متناوب، ماسک سفید + نارنجی و ماسک سفید + قرمز، به‌علاوه چاپی از نقاشی لیرد. حتما بررسی کنید اولین نگاه پی،ل دن در شکل Laird (در زیر) با تاریخچه پروژه و نمونه های اولیه از چهار نسخه کامل شده است.





منبع: https://www.vinylpulse.com/2023/05/tmnt-firsts-peter-laird-x-ish.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=tmnt-firsts-peter-laird-x-ish