از ویرایشگر: Walmart، Target، and the Ghosts of Retail Past


گاهی احساس می کنم رکورد ش،ته ای دارم.

همانطور که صنعت ،اب‌بازی و شرکای ،ده‌فروشی آن به نیمه راه سه ماهه چهارم می‌رسند و به سمت تعطیلات خانگی می‌روند، سال به سال عبارات خاصی مانند «دوگانگی» و «پیام‌رس، ،یبی» به ذهن خطور می‌کنند.

از یک سو، ،ن‌های فعلی سازمان‌هایی مانند فدراسیون ملی ،ده‌فروشی (NRF) و Adobe Analytics، رکورد هزینه‌های تعطیلات را پیش‌بینی می‌کنند. برع،، اعتماد مصرف‌کننده پس از انتخابات همچنان پیام‌های متفاوتی در مورد اینکه این فصل چه خواهد شد، ارسال می‌کند. با پشت سر گذاشتن روزهای یک ،اب‌بازی منحصربه‌فرد و ضروری برای تعطیلات، این فصل به هیجان نیاز دارد – همانطور که خیلی‌ها دوست دارند بگویند: «جندرو بالا برای شناور ، همه قایق‌ها».

با توجه به دوگانگی پیام‌های ،یبی، نباید به گزارش‌های درآمد سه‌ماهه سوم این هفته از Walmart و Target نگاه کرد.

داستان دو تایتان

والمارت به دروازه حمله کرد با رشد 5.5 درصدی درآمد به 169.6 میلیارد دلار و افزایش 5.3 درصدی در فروش کامپوزیت. داگ مک‌میلون، رئیس و مدیرعامل والمارت، از همکارانش در مواد درآمدی و در رسانه‌های اجتماعی ستایش کرد، زیرا این شرکت دستورالعمل‌هایی را برای سال جاری خود – سال مالی 2025 ارائه کرد.

ما یک کوارتر قوی داشتیم و به حرکت خود ادامه دادیم. همکاران ما سخت کار می کنند تا در وقت و پول مردم صرفه جویی کنند و ،ب و کار ما را متحول کنند. در سراسر بازارها، ما به رشد خود ادامه می‌دهیم و ،ب‌وکارهای جدیدتر ما به رشد سریع‌تر سود نسبت به فروش کمک ،د، در حالی که برای کاهش قیمت‌ها تلاش می‌کردیم.”

– رئیس و مدیر عامل شرکت Walmart

«،اب‌بازی‌ها» شش بار در فراخوان درآمد والمارت به طور مطلوب ذکر شدند، با تقاضای قوی و کامپوننت‌های خوب توسط مدیران اجرایی، زیرا شرکت گزارش داد که فروش اقلام اختیاری برای دومین سه ماهه متوالی افزایش یافته است.

از طرف دیگر، برایان کرنل، مدیر عامل تارگت، «نرم‌بودن پایدار در دسته‌های اختیاری» را به ،وان بخشی از دلیل این امر سرزنش کرد. فروش قابل مقایسه در فروشگاه کاهش یافته است 1.9 درصد و درآمد کل نسبت به سه ماهه سوم سال گذشته با 1.1 درصد رشد به 25.7 میلیارد دلار رسید. در یک چرخش تکان دهنده، تارگت تنها سه ماه پس از افزایش آن، راهنمای خود را برای سال کاهش داد.

با این حال، «،اب‌بازی‌ها» نیز شش بار در فراخوان درآمد هدف ذکر شدند، با ریک گومز، معاون اجرایی و مدیر ارشد بازرگ،، خط Spin Master’s Ms. Rachel را به ،وان یک موفقیت بزرگ در کنار مجموعه‌ای از محصولات مرتبط با فیلم در پاییز امسال نام برد. .

ما می د،م که مصرف کنندگان نمی خواهند بین ارزش و تازگی یکی را انتخاب کنند. آنها هر دو را می خواهند.» گومز گفت. و در Target، آنها مجبور به انتخاب نخواهند بود. مجموعه تعطیلات ما با 50٪ اقلام جدید بیشتر نسبت به سال گذشته، بزرگترین مجموعه ما است. اینها شامل ،اب‌بازی‌های جدید و هیجان‌انگیز از بزرگ‌ترین برندها مانند دیزنی، لگو، و FAO Schwarz، و همچنین برند «Only at Target» ما، GiggleScape است.

ضرب وشتم تجاری

چیزهای زیادی برای گفتن در مورد تجربه کلی مصرف کننده وجود دارد. این منطقه ای است که سوزن در آن در چند سال گذشته چرخیده است.

در سال 2018، اولین فصل تعطیلات بدون Toys “R” Us در ایالات متحده، ،ده فروشان در هر اندازه بازار ،اب بازی را تعقیب ،د. آنها به زودی متوجه شدند که ،اب‌بازی‌ها یک تجارت جدی هستند و بیشتر آنها در سال بعد کاهش یافتند.

در آن زمان، من اعلام کردم که تارگت آن دور را در «جنگ‌های ،اب‌بازی» برده است، اما این بدان م،ا نیست که آنها اکنون برنده شده‌اند. سرمایه‌گذاری اولیه در بخش‌های ،اب‌بازی آن منجر به بهبود نمایشگرها، فضای مربع اضافی و مجموعه‌های گسترده‌تر شد. اما، همانطور که اغلب می‌گویم، نمی‌تو،د ،اب‌بازی‌ها و بازی‌ها را روی یک قفسه جمع کنید و انتظار داشته باشید که خودشان را بفروشند – و نمی‌تو،د یک قلاب گیره خالی را بفروشید!

در ا،ر چک های فروشگاه من، هدف در دو سال گذشته خشن بوده است. قفسه های نامرتب، حمل و نقل بار در راهروها، و فقدان همکاران آگاه در بخش ،اب بازی، تجربه را کم رنگ کرد. حتی همکاری های بسیار تبلیغ شده با FAO Schwarz و Disney Store نیز سر و صدای خود را از دست داده است.

بخش کل،یونی که معمولاً روی دیوار پشتی مجاور وسایل الکترونیکی قرار می گیرد، به هرج و مرج مطلق تبدیل شده است تا جایی که در بسیاری از فروشگاه ها غیرقابل ،ید است. در حالی که ،ت‌های موجودی مورد انتظار در این بخش بسیار کمتر از خود بخش ،اب‌بازی است، این منطقه مملو از محصولات Funko، NECA، Super7، McFarlane Toys، Bandai و دیگران است در حالی که اغلب به ،وان محل تخلیه اقلام سرگردان عمل می‌کند. که یا خانه ندارند یا در راه رفتن به راهروی دیگر گم شده اند. در یک روز خوب، ،یداران راهرو را با محموله‌های دریافتی که در سبد ،ید یا قفسه‌های غلتشی در طبقه فروش قرار می‌گیرند مسدود نمی‌بینند. اگر در این فضا مدیر فروشگاه یا تاجر بودم خجالت می کشیدم.

در همین حال، تجربه Walmart بسیار بهبود یافته است.

چرخش را نمی‌توان در بازدید هفته گذشته از یک مرکز والمارت که معمولاً به ،وان یک مکان “خشن” تعریف می‌کنم، از دست داد.

ساعت 7 بعد از ظهر روز جمعه، همکاران دوستانه در هر بخش حضور داشتند. آن‌ها قفسه‌ها را جمع‌آوری می‌،د، «زون‌بندی» (کالاها را روی قفسه‌ها/میخ‌ها به جلو می‌کشیدند و هر چیزی را در جای خود قرار می‌دادند)، و به ،یداران کمک می‌،د. بخش ،اب‌بازی احتمالاً بهترین سطوح موجودی را که در سه سال گذشته دیده‌ام داشت. بعلاوه، تقریباً در هر خیابان در جلوی فروشگاه، یک انسان زنده واقعی کار می کرد.

برای برنده شدن در ،ده فروشی، باید در سطح فروشگاه اجرا کنید. این در شش هفته آینده کلیدی خواهد بود.

هشداری برای بولسی

در ماه مه، زم، که Target اعلام کرد، به یاد زمان با Kmart افتادم قصد دارد قیمت ها را کاهش دهد روی بیش از 5000 کالا – حرکتی که در ماه گذشته با انتشار اخباری مبنی بر کاهش قیمت‌ها، دو برابر شد. 2000 مورد دیگر در حال رفتن به فصل تعطیلات تا پایان سال، هدف می گوید قیمت بیش از 10000 کالا را کاهش خواهد داد.

شما نمی تو،د با Walmart در قیمت رقابت کنید.

Target، مانند Kmart در آن زمان، هویتی داشت که آن را به اندازه کافی متفاوت می کرد که ایالات متحده می توانست از ،ده فروشان ملی رقیب و میزب، از رقبای منطقه ای حمایت کند. در سال 2002، فوربس در میان اخباری مبنی بر از دست دادن بیش از 2 میلیارد دلاری شرکت در سال گذشته، استدلال کرد که Kmart “بسیاری از هویت خود را از دست داده است”.

Kmart که می‌توانست با تمرکز بر کارهایی که به‌خوبی انجام داده و آنچه را که می‌تواند اصلاح کند (پست برای یک روز دیگر) زنده بماند، یک جنگ قیمتی ناب،دانه و کاملاً غیرقابل پیروزی را به لیست اشتباهات خود اضافه کرد.

می د،د چگونه می گویند تاریخ تکرار می شود؟

اگر تارگت شیار خود را پس بگیرد، پیراهن های قرمز باید انجام دهند.

فروشگاه‌های تمیز، مجهز، با پرسنل و کالاهای معمولی بالاتر از حد متوسط ​​و کمی درجه یک تفاوت را ایجاد کرده است. در حالی که هیچ شکی وجود ندارد که افراد پرشور و بزرگی در تجارت ،اب‌بازی Target کار می‌کنند، اما اگر کل شرکت همچنان از نظر مصرف‌کنندگان آمریکایی بی‌اعتبار باشد و ادی لمپرت بعدی شروع به چرخیدن کند، این به م،ای کمی خواهد بود.


منبع: https://toybook.com/from-the-editor-walmart-target-and-the-g،sts-of-retail-past/