از ویرایشگر: مرگ و بازگشت TikTok
انتشار: بهمن 01، 1403
بروزرسانی: 20 تیر 1404

از ویرایشگر: مرگ و بازگشت TikTok


چه شوخی.

در کمتر از 14 ساعت، TikTok متعلق به ByteDance شنبه شب قبل از رستاخیز سریع یکشنبه در ایالات متحده تاریک شد.

شما نیازی ندارید که من به شما تاریخچه ای در مورد "چگونه" و "چرا" نبردی که در آن دو ابرقدرت جه،، ایالات متحده و چین، و سال ها رفت و برگشت بین سه ،ت که ارزش های گرانبها را خوردند، ارائه کنم. منابع در عین اتلاف وقت در سیستم حقوقی، تا دیوان عالی ایالات متحده.

نتیجه نهایی: TikTok به تجارت بازگشته است.

در طول هفته گذشته و همین اوا، دیشب، چندین مخاطب در صنعت ،اب بازی از من پرسیدند که چرا وضعیت را بررسی نکرده ام یا به خوانندگان فهرستی از جایگزین های بالقوه برای پلتفرم بسیار محبوبی که بیش از 170 آمریکایی از آن استفاده می کنند، پیشنهاد نکرده ام. حقیقت این است که وقتی به The Toy Guy، کریس برن، و جان بولچ از Toy World UK برای بحث سالانه پایان سال ما پیوستم، وزنه زدم. پاد،ت زمین بازی. با استناد به علاقه اخیر دونالد جی. ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا به آن، اظهار کردم که این پلتفرم از بین نخواهد رفت.

هرگز احتمال واقعی وجود نداشت که TikTok چیزی جز یک استراحت کوتاه داشته باشد. چرت قدرتی گرفت

کشتن TikTok = برای تجارت بد است

اگر نظرات شخصی خود را درباره پلتفرم، محتوای آن یا ،، که از آن استفاده می کنند حذف کنید، TikTok مک، است که میلیون ها ،ب وکار کوچک در آن رشد می کنند. از تولیدکنندگان محتوا و صنعتگران گرفته تا تولیدکنندگان کوچک و فروشگاه های مستقل ،اب بازی و کادو، کنار گذاشتن آن باعث مرگ معیشت می شود.

برخی ممکن است نگر، های معتبری درباره حفظ حریم خصوصی داشته باشند، اما ناشناس بودن دیجیتال یک افسانه است. وقتی کاربران یک محصول هستند، کالایی با ارزش برای تبلیغ کنندگ، که با ایجاد ،ب وکار بر روی پلتفرم هایی که مالک آن نیستند، حقوقی را از دست می دهند، گل آلود می شود. به همین دلیل است که از زمان تولد «اقتصاد خالق» با MySpace، من همیشه گفته ام که هر خالق، تأثیرگذار، شخصیت رسانه ای، وبلاگ نویس، کارشناس و غیره باید پلتفرم خود را به ،وان پایگاه اصلی خانه حفظ کند. زیرا اگر فرش کشیده شود، چراغ ها خاموش شود یا شرایط خدمات تغییر کند، ممکن است ضربه بخورید، اما هرگز به طور کامل بیرون نخواهید بود.

در صنعت ،اب بازی، این به م،ای حضور در هر پلتفرم رسانه های اجتماعی است و در عین حال پلتفرم قوی خود را حفظ می کنید – با شروع یک وب سایت رسمی من،. این ممکن است به م،ای ارتباط با اینفلوئنسرها و طرفداران برند باشد که شبکه گسترده ای از خودشان و نرم افزارهایی مانند سرگرم کننده [a division of Adventure Media & Events, publisher of The Toy Book] می تواند به مدیریت آن کمک کند.

من می توانم به حدود 10 شرکت ،اب بازی فکر کنم که در هفته های آینده در نمایشگاه بین المللی ،اب بازی خواهیم دید که سال ها وب سایت های خود را به روزرس، نکرده اند. چرا؟ آن ها تمام تخم های خود را در یک سبد اجتماعی قرار می دهند که، همانطور که قبلاً دیدیم، می تواند فورا تبخیر شود.

یک سابقه بد

بزرگترین مشکل ممنوعیت TikTok این است که یک شرکت را مجبور به فروش تجارت خود کند.

در حالی که چین باید با ایالات متحده همکاری کند تا به پلتفرم هایی مانند X اجازه دهد تا آزادانه در داخل کشورش فعالیت کنند، ضرب المثل قدیمی "دو اشتباه باعث درستی نمی شود" به ذهن خطور می کند.

در فضای ما، اگر چین ناگهان تصمیم بگیرد که یک ،اب بازی ساز بزرگ دیگر نمی تواند بدون فروش تجارت خود به یک شرکت چینی ،اب بازی در کشورش بسازد یا بفروشد، چه؟

شرکت های آمریکایی کارگران را در کشورهای دیگر استخدام می کنند، همانطور که شرکت های بین المللی کارگران آمریکایی را در تأسیسات ایالات متحده استخدام می کنند.

به ،وان یک قاعده، دنیای مطلق جای بدی است.

وقتی با هم کار می کنیم اوضاع بهتر می شود.

حالا، بیایید به تجارت برگردیم.

تیک توک از «بازگشت به اوز» | منبع: شرکت والت دیزنی


منبع: https://toybook.com/from-the-editor-the-death-and-return-of-tiktok/